top article

Μόλις μπήκαμε στο Δεκέμβρη, και όλο και περισσότερα μέσα κάνουν τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και φιλτράρουν τα highlights της. H fashion research πλατφόρμα Lyst δημοσίευσε τη λίστα Year in Fashion, με τα πρόσωπα που άσκησαν τη μεγαλύτερη επιρροή στον τομέα της μόδας και του στυλ. 

Η πλατφόρμα ιεράρχησε τους celebrities που προκάλεσαν τις περισσότερες αναζητήσεις για κομμάτια και designers μέσα στη χρονιά, συμβάλλοντας στην αύξηση των πωλήσεων των συγκεκριμένων προϊόντων. 

Ποια celebrity βρέθηκε στην κορυφή της λίστας;

Όπως ήταν αναμενόμενο, η Rihanna. Η τραγουδίστρια κατάφερε να παραμείνει πιο επίκαιρη από ποτέ το 2017 όχι μόνο χάρη στη μουσική της, αλλά και χάρη στις fashion συνεργασίες και το beauty brand Fenty Beauty που λάνσαρε, το οποίο σημείωσε τεράστια επιτυχία (και βρέθηκε ανάμεσα στις καινοτομίες της χρονιάς). 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη badgalriri (@badgalriri) στις

Η Riri φόρεσε τα πιο statement κομμάτια των συλλογών για την Άνοιξη του 2018 πριν καν αυτά κυκλοφορήσουν και σύμφωνα με το Lyst, είναι υπεύθυνη για τις αυξημένες αναζητήσεις των brands Puma, Off-White, Molly Goddard, Gucci και Raen.

Δεύτερη στη λίστα βρέθηκε η Selena Gomez. Η τραγουδίστρια ήταν διαρκώς στο επίκεντρο λόγω των νέων single της και της σχέσης της με τον The Weeknd και τα 120 εκατομμύρια followers που έχει στο Instagram συνέβαλαν στην ενίσχυση της δημοφιλίας των brands Coach (του οποίου η Gomez είναι κεντρικό πρόσωπο), Louis Vuitton, Sandy Liang και Rouje.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Selena Gomez (@selenagomez) στις

Το supermodel Bella Hadid βρέθηκε στην τρίτη θέση, συμβάλλοντας στην αναζήτηση διάφορων trends στα τζιν αλλά και μικρότερων brands όπως τα Re/Done, Ksenia Schnaider και Grlfriend.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη 🦋 (@bellahadid) στις

Τη Hadid διαδέχθηκε η μέλλουσα σύζυγος του πρίγκιπα Harry, Meghan Markle, η οποία ξεπέρασε κατά μία θέση την Κate Middleton επιβεβαιώνοντας όσους τη θεωρούν υπολογίσιμη δύναμη στους style influencers του παλατιού. Υπολογίζεται ότι οι αυξημένες αναζητήσεις των brands Burberry, Barbour και Hunter οφείλονται σε εμφανίσεις της, ενώ το brand των γυαλιών που φόρεσε στα Invictus Games σημείωσε αύξηση 1000% στις πωλήσεις του. Επιπλέον, το παλτό που φόρεσε στη φωτογράφηση μετά την ανακοίνωση του αρραβώνα είναι ήδη sold out, αφότου το site του brand βγήκε εκτός λειτουργίας για λίγες ώρες, λόγω της αυξημένης προσέλευσης. 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Meghan Markle (@meghanmarkle) στις

Η Kate Middleton βρέθηκε στην φετινή πέμπτη θέση στηρίζοντας οίκους όπως οι Erdem, Roland Mouret και Dolce & Gabbana, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι Melania Trump, A$asp Rocky, Harry Styles, Kylie Jenner και Emily Ratajkowski. 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kensington Palace (@kensingtonroyal) στις

 

 

 

 

 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>