top article

Από τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Diesel, ο προκλητικός δημιουργός “κάνει κομμάτια τα πάντα για να ξαναχτίσει κάτι μεγαλύτερο, ετοιμάζει μια θετική επανάσταση κινητοποιώντας μια παγκόσμια δημιουργική κοινότητα, που θα πάρει μέρος στην επανεκκίνηση του lifestyle brand” – έτσι, ετοιμοπόλεμα, περιγράφει ο ίδιος τη μεγάλη πρόκληση να «ηγηθεί» ενός παγκοσμίου brand, ενώ παράλληλα ανακοινώνει το πρώτο του project, Dieselreboot.

Γιος Γιαπωνέζας αεροσυνοδού και Ιταλού πιλότου, ο Nicola Formichetti έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερη προσωπικότητα μέσα από το συνεχές πολυπολιτισμικό ταξίδι του μεταξύ Δύσης και Ανατολής. Μικρός ήθελε να γίνει πιανίστας, στην πορεία αποφασίζει να σπουδάσει Αρχιτεκτονική, αλλά τελικά τον «ξεμυαλίζει» το αδιάκοπο clubbing και το τρελό street style του Λονδίνου. Ξεκινάει από τη hip μπουτίκ The Pineal Eye, αρχικά ως υπάλληλος κι αργότερα ως art director και buyer, κι όταν το 2010 γίνεται Creative Director του οίκου Mugler είναι ήδη καταξιωμένος fashion editor σε μεγάλα περιοδικά όπως Dazed & Confused, V, Another Magazine, Arena Homme και Harper's Bazaar και προσωπικός στυλίστας της Lady Gaga. Στις αρχές του 2013 ο οραματιστής ιδρυτής της Diesel, Renzo Rosso, τού προτείνει την καλλιτεχνική διεύθυνση δηλώνοντας, «Επιτέλους, γνώρισα κάποιον τόσο τρελό όσο κι εγώ! Βρήκα τον αντικαταστάτη του εαυτού μου και τώρα μπορώ να πάω διακοπές!»

Είσαι ο πρώτος Artistic Director της Diesel. Ποια είναι τα σχέδιά σου;
Είμαι σε διαδικασία επανεκκίνησης στην 35 χρόνων ιστορία του brand για να το φέρω σε μία νέα εποχή. Είμαι ενθουσιασμένος, έχουμε πολλές φρέσκες ιδέες και σχέδια για συνεργασίες, οπότε μείνετε συντονισμένοι!

Ήσουν ήδη φαν των Diesel; Θυμάσαι το πρώτο σου Diesel τζιν;
Θυμάμαι το κατάστημα του Λονδίνου στα '90s που ήταν ό,τι πιο cool είχα δει ποτέ!

«Επιτέλους γνώρισα κάποιον τόσο τρελό όσο είμαι εγώ», έχει πει ο Renzo Rosso για σένα. Ποια τρέλα σας ενώνει;

Το ότι βλέπουμε τη δουλειά μας σαν παιχνίδι. Είμαστε αιώνιοι έφηβοι.

Ξεκινάς με το πρότζεκτ Dieselreboot. Μίλησέ μας λίγο γι' αυτό. Θεωρείς τα social media απαραίτητα πια στη σχέση των brands με τους καταναλωτές;
Με το Dieselreboot κινητοποιούμε μία παγκόσμια δημιουργική κοινότητα μέσα από προσβάσιμες σε όλους δικτυακές πλατφόρμες, όπως αυτή του Tumblr. Όσο για τα social media, έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και φυσικά στον χώρο της παγκόσμιας μόδας.

Τι αποκόμισες από τη θητεία σου στον οίκο Mugler;

Στον Mugler πέρασα δύο συναρπαστικά χρόνια. Ήταν όμως καιρός να προχωρήσω σε κάτι μεγαλύτερο. Θέλω να κάνω την Diesel το coolest όνομα στον πλανήτη.


Η νεα εποχη της Diesel

Συνέχεια στη σελίδα 2

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>