top article

fashion logos έχουν επανέλθει στη μόδα, αποτελώντας μάλιστα μία από τις πιο hot τάσεις της σεζόν- ένα T-shirt ή φούτερ με το λογότυπο κάποιου brand μπορεί να κάνει statement ένα look δείχνοντας ταυτόχρονα chic και stylish. 

Ανεξάρτητα από το αν διακρίνονται ή όχι στα ρούχα μας, τα logo διάσημων οίκων είναι για εμάς σύμβολα ιδιαίτερα οικεία- όπως είναι και τα λογότυπα εταιρειών με προϊόντα που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Ο Βρετανός γραφίστας και καλλιτεχνικός διευθυντής Reilly άρχισε πριν μερικά χρόνια να πειραματίζεται "παντρεύοντας" με διασκεδαστικό τρόπο τις δύο παραπάνω κατηγορίες για να κάνει, όπως δήλωσε, τους ανθρώπους "να δουν τα πράγματα διαφορετικά". 

Ένας γραφίστας αποδομεί τα πιο διάσημα fashion logos με μοναδικό τρόπο

"Βλέπουμε αυτά τα σύμβολα καθημερινά, τόσο συχνά ώστε σκέφτηκα 'θα ανακατέψω διάσημα brands με άλλα διάσημα brands που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους", δήλωσε στο site Another. 

Οι δημιουργίες του συνδυάζουν μεταξύ άλλων τα logos των Lanvin με τα Lidl, του Μarc Jacobs με την Pizza Hut και της Stella McCartney με τη Stella Artois. Κι ενώ ο Reilly ασχολείται με το συγκεκριμένο project εδώ και κάποια χρόνια, μόλις πρόσφατα ο Βέλγος σχεδιαστής και καλλιτεχνικός διευθυντής του Dior Homme, Kris Van Assche, ανακάλυψε μια εικόνα που έδειχνε το σήμα του Dior ως Nike και την αναδημοσίευσε στο Instagram του γράφοντας "φανταστικό!". 

Όπως είπε, ήδη από την επόμενη ημέρα το Instagram του κατακλύστηκε από followers που σχολίαζαν με ενθουσιασμό τη δουλειά του- η Sylvia Fendi αναδημοσίευσε την εκδοχή του για το logo του Fendi στον προσωπικό της λογαριασμό

logo

Ο ίδιος απέδωσε την απουσία κριτικής στο γεγονός ότι οι άνθρωποι "έχουμε γίνει ελαφρότεροι. Νομίζω ότι και οι σχεδιαστές έχουν πιάσει την ιδέα του αυτοσαρκασμού. Αυτή είναι η εποχή μας, όλα είναι τόσο προσιτά, εύκολα και έτοιμα". Μεταξύ άλλων, ο Reilly έχει δώσει διαλέξεις στο Royal College of Art και έχει συνεργασίες με διάφορα brands. Όπως λέει, ζούμε σε περίεργες εποχές σε διεθνές πολιτικό και οικονομικό επίπεδο, που οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να αποδράσουν. "Ίσως αυτό να είναι το να κοιτάξουν σε μια οθόνη κάτι που θα τους κάνει να γελάσουν για 10 δευτερόλεπτα". 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Beauty news Τετάρτη 10.08.2016

MF Wish List

Τα καλλυντικά που λατρέψαμε αυτόν το μήνα

>