top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Oι stars αποκαλύπτουν τη δημόσια και ιδιωτική εικόνα τους σε απίστευτα διπλά πορτραίτα
  3. Η Dakota Johnson μιλά για το πώς γυρίστηκαν οι ερωτικές σκηνές στο Fifty Shades of Grey
  4. Kate Middleton: Ποια φωτογραφία της έχει γίνει viral;
  5. Η Michelle Obama φορά Givenchy και αποδεικνύει ότι παραμένει stylish και μετά τον Λευκό Οίκο
  6. 9 τρόποι για να διατηρείς καθαρά τα λευκά sneakers σου
  7. H Κendall Jenner διέψευσε τις φήμες για πλαστική επέμβαση
  8. Gigi Hadid: Αρραβωνιάστηκε με τον Zayn Malik;
  9. Τι να μην κάνεις για να έχεις μια σταθερή και ευτυχισμένη σχέση
  10. 11 tips για να οργανώσεις τη ντουλάπα σου όπως οι επαγγελματίες
  11. Αυτά τα 9 πράγματα σε κάνουν λίγότερο ελκυστική, σύμφωνα με τους επιστήμονες
  12. 28 stylish Γαλλίδες που ποτέ δεν σταματούν να μας εμπνέουν
  13. Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να τρως αν θέλεις να χάσεις βάρος
  14. Κέρδισε το θρυλικό Photo Finish Foundation primer της Smashbox

Μπορεί η φιλοσοφία των ρούχων του να παρέπεμπε μέχρι στιγμής σε ολοκληρωμένες γυναίκες με έντονη θηλυκότητα και luxurious άνδρες, αλλά ο διάσημος ιταλικός οίκος φαίνεται να έχει αποφασίσει να δώσει μια νέα πνοή στις δημιουργίες του.

Αντί να αναπροσαρμόσουν το signature στυλ του design τους, οι Dolce & Gabbana καινοτόμησαν για ακόμη μια φορά συσπειρώνοντας γύρω τους όλο το "νέο αίμα” του χώρου και συγκεκριμένα διάσημα millenials μοντέλα, ηθοποιούς, τραγουδιστές, ή απλώς παιδιά ήδη διάσημων γονιών. Μερικά από τα ονόματα που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια είναι των Zendaya, Luka Sabbat, Presley Gerber, Cameron Dallas, Gabriel-Kane Day-Lewis, Rafferty Law and Thylane Blondeau.

Στην καμπάνια που δημοσίευσε ο οίκος την περασμένη Πέμπτη και επιμελήθηκε ο φωτογράφος Franco Pagetti, τα " it" kids φαίνονται να διασκεδάζουν στους δρόμους του Capri, μιλώντας και ποζάροντας με τους ντόπιους. Τα κορίτσια φορούν γιορτινά φορέματα, τροπικά φλοράλ, παιχνιδιάρικες μίνι φούστες, και denim ενώ τα αγόρια επίσημα, εφαρμοστά κοστούμια αλλά και casual κομμάτια όπως oversized πανωφόρια, φαρδιά παντελόνια και baseball jakets. Έτσι, ο οίκος "χαμηλώνει” το χαρακτηριστικό over the top glamour των δημιουργιών του με μια πιο urban αισθητική και ένα πιο νεανικό approach, χωρίς ωστόσο να "ξενίζει” το regular κοινό του.

 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Beauty news Τετάρτη 10.08.2016

MF Wish List

Τα καλλυντικά που λατρέψαμε αυτόν το μήνα

>