top article

Μπορεί η φιλοσοφία των ρούχων του να παρέπεμπε μέχρι στιγμής σε ολοκληρωμένες γυναίκες με έντονη θηλυκότητα και luxurious άνδρες, αλλά ο διάσημος ιταλικός οίκος φαίνεται να έχει αποφασίσει να δώσει μια νέα πνοή στις δημιουργίες του.

Αντί να αναπροσαρμόσουν το signature στυλ του design τους, οι Dolce & Gabbana καινοτόμησαν για ακόμη μια φορά συσπειρώνοντας γύρω τους όλο το "νέο αίμα” του χώρου και συγκεκριμένα διάσημα millenials μοντέλα, ηθοποιούς, τραγουδιστές, ή απλώς παιδιά ήδη διάσημων γονιών. Μερικά από τα ονόματα που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια είναι των Zendaya, Luka Sabbat, Presley Gerber, Cameron Dallas, Gabriel-Kane Day-Lewis, Rafferty Law and Thylane Blondeau.

Στην καμπάνια που δημοσίευσε ο οίκος την περασμένη Πέμπτη και επιμελήθηκε ο φωτογράφος Franco Pagetti, τα " it" kids φαίνονται να διασκεδάζουν στους δρόμους του Capri, μιλώντας και ποζάροντας με τους ντόπιους. Τα κορίτσια φορούν γιορτινά φορέματα, τροπικά φλοράλ, παιχνιδιάρικες μίνι φούστες, και denim ενώ τα αγόρια επίσημα, εφαρμοστά κοστούμια αλλά και casual κομμάτια όπως oversized πανωφόρια, φαρδιά παντελόνια και baseball jakets. Έτσι, ο οίκος "χαμηλώνει” το χαρακτηριστικό over the top glamour των δημιουργιών του με μια πιο urban αισθητική και ένα πιο νεανικό approach, χωρίς ωστόσο να "ξενίζει” το regular κοινό του.

 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>