top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Είναι η κόρη των M. Douglas-C. Zeta Jones το επόμενο it-girl που θα μας απασχολήσει;
  3. Όλες οι τάσεις που είχε προβλέψει και τελειοποιήσει η Carrie Bradshaw
  4. Καλοκαίρι 2017: Tα 6 items που θα κάνουν θραύση στο Instagram
  5. 5 λάθη που κάνεις στην επικοινωνία με τον σύντροφό σου
  6. Jennifer Lopez: Η πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση με τα δίδυμά της
  7. Αυτά τα κλασικά παπούτσια επιστρέφουν από τα '90s και γίνονται ξανά cool
  8. Sienna Miller: Στους δρόμους της Νέας Υόρκης σαν σύγχρονη Μαρία Αντουανέτα
  9. Cara Delevingne: Χωρίς ίχνος τρίχας στο κεφάλι της! (φωτογραφία)
  10. Σου έχουμε τα 5 καλύτερα beauty νέα (και αγορές) της εβδομάδας
  11. Είναι πιθανότερο να αγχώνεσαι αν χρησιμοποιείς συχνά αυτή τη λέξη
  12. Πρωτεΐνη στη διατροφή: Τα 4 βασική λάθη που κάνεις
  13. Καλεσμένη σε γάμο: 7 must-follow συμβουλές για να ξεχωρίσεις!
  14. Αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να ετοιμαστείς το πρωί

Μπορεί το Zara να είναι ο πιο εθιστικός προορισμός για ψώνια, όμως υπάρχει ένα brand που μάλλον είναι αυτό που πραγματικά αγαπούν οι millenials. Ενημερωτικά, ως millennials ορίζονται όλοι όσοι έχουν ηλικία από 20 έως 35 και στην προκειμένη περίπτωση, μάλλον μιλάμε για γυναίκες.

Ανάμεσα σε ένα δείγμα  2,345 καταναλωτών, διεξήχθη πρόσφατα μια νέα έρευνα από τη Goldman Sachs Group Inc. που μας αποκαλύπτει τις προτιμήσεις τους. Σύμφωνα με αυτή την έρευνα λοιπόν, η Victoria's Secret αποτελεί σήμερα το αγαπημένο brand των millennials. Το διάσημο brand εσωρούχων με τα εντυπωσιακά shows βρέθηκε πρώτο στη λίστα των προτιμήσεων των Αμερικανών shoppers, αφήνοντας πίσω του ακόμη και μεγάλα brands καλλυντικών.

Δες επίσης: Πώς να αποκτήσεις τα τέλεια κυματιστά μαλλιά των μοντέλων της Victoria’s Secret!

Εντυπωσιακό είναι ακόμη και το γεγονός ότι η Nike βρέθηκε στην 3η θέση με 29%, αλλά και το ότι η Coach είναι πράγματι το πιο δημοφιλές luxury brand στους νέους καταναλωτές!

Στο υπόλοιπο top 10 βρέθηκαν επίσης και οι Kate Spade, Michael Kors και Lululemon. Η έρευνα ωστόσο απέδειξε κάτι που ήταν προφανές εδώ και καιρό: ότι δηλαδή η παρουσία των brands στο διαδίκτυο αυξάνει και τη δημοτικότητα τους

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Beauty news Τετάρτη 10.08.2016

MF Wish List

Τα καλλυντικά που λατρέψαμε αυτόν το μήνα

>