top article

Λίγους μήνες μετά την απόφαση της Gap να αναζωογονήσει την εικόνα της, μετά από στατιστικά που έδειχναν πτώση των πωλήσεων, το brand άρχισε να κυκλοφορεί διαφημίσεις που συνδυάζουν μουσική με τη μόδα με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο. 

Η καμπάνια Meet me in the Gap βασίζεται στην ιδέα ότι άνθρωποι από όλο τον κόσμο ενώνονται για να δημιουργήσουν κάτι μαγικό και η τελευταία διαφήμιση του brand απλώς το αποδεικνύει. 

Η ηθοποιός και τραγουδίστρια Janelle Monae πρωταγωνιστεί στο κλιπ, οδηγώντας μια ανάμεικτη χορωδία παιδιών και ενηλίκων να τραγουδήσουν μια ακουστική βερσιόν του You Got What I Need του Freddie Scott- και το αποτέλεσμα θα σε κάνει σίγουρα να χαμογελάσεις. 

Εκτός από τη θετική ενέργεια και τα χαμόγελα, στη διαφήμιση φαίνεται και το κλασικό, signature Gap πουλόβερ με τις πολύχρωμες ρίγες, που η εταιρεία αποφάσισε να λανσάρει ξανά μετά από χρόνια. 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>