top article

Με τα διάσημα loafers με τη γούνα, τα ασυνήθιστα prints, πολλά side projects και έναν ταλαντούχο και δραστήριο creative director (Αlessandro Michele), η ανάδειξη του Gucci στον δημοφιλέστερο οίκο της σεζόν, δεν αποτέλεσε έκπληξη. 

Η πλατφόρμα Lyst και το Business of Fashion, διεξάγουν ανά τρίμηνο μια αναλυτική έρευνα των πωλήσεων και της γενικότερης "επίδοσης" των οίκων και καταλήγουν στο δημοφιλέστερο brand για εκείνη την περίοδο. 

Ο οίκος Gucci βρέθηκε στην κορυφή του προηγούμενου τριμήνου με εντυπωσιακές τιμές σε αρκετούς τομείς, αλλά τα αποτελέσματα της νέας έρευνας είδαν τον οίκο έρχεται δεύτερος, δίνοντας τη θέση του στον Balenciaga. 

Στην τρίτη θέση εμφανίστηκε το brand Off-White ανεβαίνοντας 31 (!) θέσεις σε σχέση με την προηγούμενη κατάταξη, ενώ ακολουθούν οι οίκοι Vetements, Givenchy, Valentino και Saint Laurent.

"Το νέο logo και η συνεργασία με την Colette έφεραν το brand στην κορυφή, ενώ ο Demna Gvasalia συνεχίζει να σχεδιάζει προϊόντα που επεκτείνουν την online παρουσία της μόδας", σχολίασε το Lyst για το αποτέλεσμα, ενώ επιδοκίμασε και τη σταθερά επιτυχημένη πορεία του Gucci. 

 

 

 

 

 

 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>