top article

Σίγουρα δεν είναι η πρώτη καμπάνια κατά της βίας που βλέπουμε, αλλά είναι εξαιρετικά επίκαιρη, εν μέσω των διαρκών αποκαλύψεων για σεξουαλικές παρενοχλήσεις γυναικών στη βιομηχανία του θεάματος. 

Η νέα καμπάνια του ομίλου πολυτελών brands Kering, έχει ως κεντρική ιδέα να ωθήσει τους συμμετέχοντες να μπουν στη θέση των θυμάτων, αφού σύμφωνα με τα στατιστικά 1 στις 3 γυναίκες πέφτει θύμα βίας και κακοποίησης στη ζωή της. 

Χρησιμοποιώντας το hashtag #ICouldHaveBeen, η πρωτοβουλία καλεί τους άνδρες να φανταστούν τι όνομα θα είχαν αν είχαν γεννηθεί γυναίκες, ή να χρησιμοποιήσουν το όνομα μιας φίλης ή μιας γυναίκας της οικογένειάς τους, στο τέλος της φράσης. Οι γυναίκες καλούνται να χρησιμοποιήσουν την αντωνυμία "εκείνη" σαν ένδειξη συμπαράστασης και συμπαράταξης με τα θύματα. 

#ICouldHaveBeenHer | Διάσημοι designers τάσσονται κατά της βίας των γυναικών

Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν οι Alessandro Michele, Stella McCartney, Christopher Kane, Joseph Altuzarra, Dennis Chan και Salma Hayek και σύντομα νέοι influencers θα συμμετάσχουν σε βίντεο σχετικά με το project. 

icouldhavebeen

Η πρωτοβουλία αποτελεί επέκταση της καμπάνιας White Ribbon for Women που ο όμιλος έχει λανσάρει εδώ και χρόνια, με κεντρικό άξονα την καταπολέμηση της βίας ενάντια στις γυναίκες.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>