top article

8 χρόνια, 8 τσάντες, 15 ισχυρά ονόματα. Για μια ακόμη φορά, ο Τommy Hilfiger κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: να συνδυάζει τη φιλανθρωπία με τη λάμψη του κόσμου της μόδας και του Χόλιγουντ, εμπλουτίζοντας τη συλλογή του με μια limited edition τσάντα – μία satchel bag για 24/7 εμφανίσεις. Πρέσβειρα της καμπάνιας φέτος είναι η Ναόμι Γουότς, η οποία πόζαρε στον φακό του Patrick Demarchelier συμβάλλοντας με τον δικό της glamorous τρόπο στην εκστρατεία ενημέρωσης και πρόληψης του καρκίνου του μαστού, αφού έσοδα από τις πωλήσεις της συλλεκτικής τσάντας Tommy Hilfiger θα δοθούν στο μη κερδοσκοπικό ίδρυμα Breast Health International. Στόχος του ιδρύματος είναι η προώθηση της έρευνας και της θεραπείας του καρκίνου του στήθους, καθώς και η ψυχολογική ή η οικονομική στήριξη των γυναικών που νοσούν.
Η πρωτοβουλία του Tommy Hilfiger να στηρίξει το πρόγραμμα Living του BHI, πριν από 8 χρόνια, έχει γίνει πλέον θεσμός, αποδεικνύοντας πως η μόδα μπορεί να έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα και απτά αποτελέσματα. Ο Patrick Demarchelier στηρίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά την προσπάθεια του σχεδιαστή, απαθανατίζοντας για τον ίδιο σκοπό τις Ναόμι Κάμπελ και Κλόντια Σίφερ. Στη λίστα με τα ονόματα που έχουν αποδείξει έμπρακτα την κοινωνική τους ευαισθησία συγκαταλέγονται η ηθοποιός Σαρλότ Γκενσμπούργκ, η οποία φωτογραφήθηκε από την Ντρου Μπάριμορ, η βραβευμένη με Όσκαρ Ρενέ Ζελβέγκερ, η πρώην Πρώτη Κυρία της Γαλλίας, Κάρλα Μπρούνι, τα supermodels Έλενα Κρίστενσεν και Μίλα Γιόβοβιτς, καθώς και οι Ιταλίδες ηθοποιοί Κλαούντια Τζερίνι και Κριστιάνα Καποτόντι.

Μόδα & Ευαισθησία

Η Naomi Watts με την πρόεδρο του Breast Health International

Πώς ήταν η συνεργασία μεταξύ σας και με το BHI;

Ναόμι Γουότς: Γνωρίζω τον Tommy εδώ και πολλά χρόνια, παρακολουθώ συχνά τις επιδείξεις και τα events του, και πάντα θαύμαζα τις φιλανθρωπικές του δεσμεύσεις. Αγαπάω την αισθητική του brand και το πώς συνδυάζει το κλασικό αμερικανικό στυλ με ένα preppy twist. Όταν ο Tommy μου ζήτησε να συμμετάσχω στη φετινή καμπάνια για την BHI τσάντα, ήμουν πρόθυμη και πολύ ενθουσιασμένη στο να υποστηρίξουμε μαζί αυτόν τον τόσο σημαντικό σκοπό.
Tommy Hilfiger: Η Ναόμι είναι μια απίστευτα ταλαντούχα γυναίκα και είναι τιμή για μένα να την έχω πρέσβειρα στην καμπάνια του 2014. Ήταν πολύ ενθουσιώδης στο να στηρίξει το BHI και να ενθαρρύνει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο να κλείσουν ραντεβού για check up ή για μια εξέταση στον γιατρό.

Πώς ήταν η συνεργασία με τον Patrick Demarchelier; Έχετε δουλέψει ξανά μαζί στο παρελθόν;
Ν.Γ.: Είχα τη χαρά να συνεργαστώ με τον Patrick αρκετές φορές στο παρελθόν. Έτσι ήταν εξαιρετικά οικεία η αίσθηση να βρίσκομαι μαζί του στο στούντιο. Είναι πολύ ταλαντούχος, ένα πραγματικό είδωλο. Τον εμπιστεύομαι απόλυτα.
T.H.: Ο Πάτρικ είναι ένας θρυλικός φωτογράφος. Είμαστε ενθουσιασμένοι και τον καλωσορίζουμε στην καμπάνια για 2η συνεχόμενη χρονιά, για να δημιουργήσει όμορφες εικόνες με τη Ναόμι για την εκστρατεία μας.


Η Naomi Watts με τον φωτογράφο Patrick Demarchelier

Πώς ήταν η ατμόσφαιρα στην φωτογράφηση;

Ν.Γ.: Η ενέργεια στο σύνολο ήταν φανταστική - ήταν πολύ χαλαρά και άνετα. Και ήταν ένα πολύ καλό κίνητρο, μια εξαιρετική ανταμοιβή για εμάς να γνωρίζουμε ότι όλα γίνονται για έναν τόσο σημαντικό σκοπό. Είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με τους εκπροσώπους του Breast Health International, αλλά και να ενημερωθώ περαιτέρω για την καταπληκτική δουλειά που κάνουν.

Τι ελπίζετε να επιτύχετε;
Ν.Γ.: Με τα χρόνια, ο Tommy έχει δημιουργήσει μια φανταστική ετήσια καμπάνια για το BHI, και ελπίζω ότι και φέτος θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε αυτή τη δυναμική. Στόχος μας είναι να κινητοποιήσουμε τις γυναίκες, ώστε να πάνε για check up. Να κάνουν δηλαδή ένα απλό, αλλά σημαντικό βήμα για την πρόληψη της υγείας του με έγκαιρη διάγνωση.
Τ.Χ.: Η τσάντα αυτή αποτελεί μια ευκαιρία για να ενισχύσουμε την ευαισθητοποίηση και να βρούμε κονδύλια για το BHI. Ελπίζω ότι κάθε φορά που μια γυναίκα φοράει την τσάντα, αισθάνεται περήφανη που έχει υποστηρίξει έναν τέτοιο σκοπό.


Backstage

Τι μήνυμα θέλετε να δώσετε στις γυναίκες που είναι «πολύ απασχολημένες» για να αυτο-εξεταστούν;

Ν.Γ.: Γνωρίζω πόσο πολυάσχολη είναι η σύγχρονη γυναίκα, η ζωή μας γενικότερα, όταν προσπαθώ να εξισορροπήσω μεταξύ της δουλειάς και των δύο παιδιών μου. Όμως δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε αυτό να μας απομακρύνει από τη φροντίδα του εαυτού μας. Είμαστε οι θεματοφύλακες της δικής μας υγείας και κανείς άλλος δεν πρόκειται να το κάνει για εμάς. Η αυτοεξέταση διαρκεί μόνο λίγα λεπτά και μπορεί να σώσει τη ζωή μας.

Τι ξεχωριστό έχει αυτή η τσάντα;
Ν.Γ.: Η τσάντα διαθέτει ένα υπέροχο χαλαρό σχήμα, που είναι κλασικό και αβίαστα κομψό. Η ευελιξία είναι η λέξη-κλειδί και η Tommy ΒΗΙ τσάντα μπορεί να σταθεί στο γραφείο, σε ένα επαγγελματικό γεύμα, κάνοντας εξωτερικές δουλειές, παίρνοντας τα παιδιά από το σχολείο, ακόμα και σε ένα βραδινό ραντεβού.
T.H.: Ήθελα η τσάντα να είναι διαχρονική, ευέλικτη και να αντανακλά το «κλασικό αμερικανικό cool», που είναι και το DNA του brand. Έχει μοναδικό στυλ και μπορεί πανεύκολα να φορεθεί όλη μέρα και σε κάθε περίσταση.


Η συλλεκτική τσάντα Tommy Hilfiger

Σχετικά θέματα:
ΜΟΝΙΚΑ: (Re)born in the U.S.A.
Charlotte Gainsbourg: Η ζωή μετά το Nymphomaniac
Elisa Sednaoui: H σειρήνα

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>