top article

Τον περασμένο Μάρτιο ο ιδρυτής του Vetements (και καλλιτεχνικός διευθυντής του Balenciaga) Demna Gvasalia ανακοίνωσε ότι το εκκεντρικό brand θα μετέφερε τα κεντρικά του γραφεία και ατελιέ στη Ζυρίχη, εγκαταλείποντας το Παρίσι που "σκοτώνει τη δημιουργικότητα". 

Η πρόκληση είναι συνώνυμη του δημιουργικού οράματος του Gvasalia και δε φαίνεται να σκοπεύει να αλλάξει στρατηγική σύντομα- άλλωστε η διαρκής του εξέλιξη και η ταχύτατη ισχυροποίηση του ονόματός του στον κόσμο της μόδας δεν του αφήνουν περιθώρια ανησυχίας.  

Στην καμπάνια του brand για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018 πρωταγωνιστούν απλοί, καθημερινοί κάτοικοι της Ζυρίχης, που ποζάρουν με απόλυτη αυτοπεποίθηση με τις κλασσικές μπλούζες Umbro, κοστούμια, μπότες πάνω από το γόνατο, oversized πουκάμισα και αντιανεμικά μπουφάν, σε κεντρικά σημεία της πόλης. 

Σίγουρα, ανήκει στις πιο ιδιαίτερες καμπάνιες που έχουμε δει τελευταία!

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>