top article

Έχοντας ως κεντρικό στόχο την προώθηση του νέου προϊόντος της True Match, που περιλαμβάνει 33 αποχρώσεις make up, η L'Oréal Paris εγκαινίασε μια νέα διαφημιστική καμπάνια με τίτλο Your Skin, Your Story. Στην καμπάνια συμμετέχουν η έγκυος Blake Lively, η transgender ηθοποιός Hari Nef και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι του brand, διαφορετικού χρώματος, στυλ και καταγωγής. Η διαφήμιση προβλήθηκε για πρώτη φορά στην απονομή των Χρυσών Σφαιρών, την Κυριακή 8 Ιανουαρίου.

"Η αποστολή της L'Oréal Paris είναι να ενθαρρύνει τον καθένα να αποδεχθεί και να "αγκαλιάσει” τον εαυτό του και την εμφάνισή του”, λέει ο Tim Coolican, γενικός διευθυντής της εταιρείας στις ΗΠΑ. "Συγκεντρώνοντας μια ομάδα διαφορετικών ατόμων και αφηγούμενη την ξεχωριστή ιστορία του δέρματός τους, η True Match καμπάνια προβάλλει τη δύναμη και την ομορφιά του να αισθάνεσαι άνετα με τον εαυτό σου”.

Η νέα καμπάνια της L'Oréal, συμπίπτει χρονικά με την απόφαση της Maybelline να αναθέσει στον makeup artist Manny Gutierrez το ρόλο του κεντρικού προσώπου της νέας της μάσκαρας, σηματοδοτώντας μια γενικότερη κίνηση της βιομηχανίας της μόδας και ομορφιάς προς την προώθηση εναλλακτικών προτύπων. Μάλιστα, τόσο η Blake Lively όσο και ο Hari Nef, ανέβασαν σχετικά posts στο instagram προωθώντας την καμπάνια και το ελπιδοφόρο μήνυμά της. 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>