Πώς μπορεί να δημιουργήσει κανείς σήμερα ένα άρωμα σύγχρονο, διαφορετικό, ζωντανό, γεμάτο ενέργεια; Αυτό αναρωτήθηκε ο αμερικανός σχεδιαστής Tommy Hilfiger και για να το καταφέρει επέλεξε μια ομάδα νέων δημιουργών από διαφορετικούς χώρους – φωτογραφία, αρωματοποιία, μουσική, design – με κοινό στοιχείο το πάθος για τη δουλειά τους και τους ενέπλεξε στη δημιουργία του νέου του αρώματος. Οι άνθρωποι αυτοί συμμετείχαν σε όλα τα στάδια δημιουργίας του αρώματος, από το σχεδιασμό του μπουκαλιού ως τη διαφημιστική του καμπάνια μεταδίδοντας τη ζωντάνια, τον ενθουσιασμό και την ενέργειά τους. Το αποτέλεσμα είναι δύο αρώματα, ένα αντρικό και ένα γυναικείο, με το όνομα Loud, που εκφράζουν τη σημερινή νεολαία. Το βρετανικό μουσικό ντουέτο Ting Tings έγραψε το τραγούδι We're not the same για την διαφημιστική καμπάνια ενώ το σύνθημα της είναι Get Loud.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>