top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Ένα (ακόμη) στυλ παπουτσιών από τα '90ς έρχεται ξανά στο προσκήνιο
  3. Πώς θα συνδυάσεις το μαύρο τζιν σου - τώρα που είναι ξανά in fashion!
  4. H Victoria Beckham μόλις φόρεσε 3 διαφορετικά outfits σε μία ημέρα - και ήταν όλα τέλεια!
  5. Αυτή η συνήθεια μπορεί να βλάπτει τα ρούχα σου (χωρίς να το καταλάβεις)
  6. Πώς θα κάνεις το σπίτι σου λίγο πιο cozy αυτό το φθινόπωρο
  7. Dakota Johnson: Αποδεικνύει τη δύναμη του anti-statement παπουτσιού
  8. Angelina Jolie και Gwyneth Paltrow κατηγορούν τον Harvey Weinstein για σεξουαλική παρενόχληση
  9. H Margot Robbie μόλις φόρεσε τη μεγαλύτερη τάση της (επόμενης) σεζόν!
  10. H Rihanna φορά όλα τα κομμάτια που μόλις είδαμε στα catwalks του Σεπτέμβρη
  11. 13 πράγματα που έχει πει η Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ για τους νέους και την παιδεία
  12. Η νέα τσάντα που λατρεύουν τώρα τα it girls
  13. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να χωρίσεις, σύμφωνα με την επιστήμη
  14. Νιώθεις ότι αρρωσταίνεις; Δες πώς θα το προλάβεις!

Όλοι γνωρίζουμε καλά ότι τροφές όπως το σπανάκι και οι ντομάτες είναι υγιεινές και απαραίτητα στοιχεία σε μια σωστή διατροφή. Γνώριζες ωστόσο πως ο τρόπος μαγειρέματός τους παίζει σπουδαίο ρόλο στον βαθμό που το σώμα σου θα απορροφήσει τα θρεπτικά τους στοιχεία;

Αν όχι,έφτασε η στιγμή να περάσεις τις γνώσεις και την υγιεινή διατροφή σου στο επόμενο επίπεδο! Εδώ θα βρεις όλα όσα πρέπει να κάνεις για να έχεις την maximum απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών των υγιεινών τροφών που έχεις συμπεριλάβει στα γεύματά σου. 

1.Κάνε τους σωστούς συνδυασμούς τροφών 

Είναι γεγονός ότι μερικοί συνδυασμοί τροφών είναι καλύτεροι από κάποιους άλλους και βοηθούν στην αμεσότερη και καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Για παράδειγμα συνδυασμοί όπως: λαχανικά με λιπαρά (όπως αβοκάντο/ελαιόλαδο) ή φυτικές πηγές σιδήρου (όπως τόφου) με βιταμίνη C, μπορούν να σε βοηθήσουν στην γρηγορότερη απορρόφηση των στοιχείων. 

2.Δώσε βάση στη μέθοδο μαγειρέματος 

Ο τρόπος μαγειρέματος μπορεί να μειώσει δραματικά το ποσοστό των θρεπτικών ουσιών που υπάρχουν στις τροφές. Απόφυγε τα τηγανητά και ψητά γεύματα, ενώ προτίμησε να βράζεις τα λαχανικά σου στον ατμό, παρά σε νερό, καθώς τα θρεπτικά τους συστατικά χάνονται μέσα σε αυτό. Γενικότερα, φρόντισε να μαγειρεύεις τα φαγητά σου όσο το δυνατόν λιγότερο, αποφεύγοντας τις υψηλές θερμοκρασίες μαγειρέματος. 

3.Kάνε απλά αλλά γευστικά γεύματα 

Όσο πιο περίπλοκο είναι ένα φαγητό, τόσα περισσότερα συντηρητικά θα περιέχει και θα χαρακτηρίζεται από αλλοίωση των τροφών του. Προσπάθησε να κάνεις απλά γεύματα λοιπόν, αποφεύγοντας σάλτσες, αλλαντικά, κονσέρβες, βαρύ μαγείρεμα, ωστόσο φρόντισε να κρατάς γεύσεις που αρέσουν στον ουρανίσκο σου γιατί σύντομα θα βαρεθείς!

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

Συνεντεύξεις Δευτέρα 31.07.2017

MF Cover Story: Atomic Blonde

Στην πρωτη της μεγάλη συνέντευξη ως κυρία Θεοδωρίδη, η Δούκισσα Νομικού μιλά για τη νέα της ζωή και μας συστήνει τον πιο ώριμο και ολοκληρωμένο εαυτό της

The Editor's Blog Πέμπτη 20.07.2017

The Editor's Blog: Splish Splash

" Αυτό είναι το καλό της εποχής: το κατέβασμα της ταχύτητας, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά με αυτή τη ζέστη"

>