top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Οι beauty αφίξεις της εβδομάδας που κέρδισαν μια θέση στο νεσεσέρ μας
  3. Ο απίθανος λόγος που η Kate Middleton κρατά πάντα clutch τσαντάκι
  4. Η εμφάνιση της Charlize Theron στα Όσκαρ σχολιάστηκε όσο καμία
  5. Oscars 2017: Οι λεπτομέρειες από τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί
  6. Πώς έχει αλλάξει το πρότυπο του γυναικείου σώματος στο πέρασμα των χρόνων
  7. Ποιος είπε ότι το να αλλάζεις πάνες είναι αποκλειστικά γυναικεία υπόθεση;
  8. Emma Stone και Dakota Johnson πέρασαν το δικό τους μήνυμα με τις εμφανίσεις τους
  9. 9 cool ιδέες για τη διακόσμηση μπάνιου από το Pinterest
  10. H&M: 7 κομμάτια που μοιάζουν ακριβά αλλά δεν είναι!
  11. Τι είναι αυτό που κάνει τις Γαλλίδες τόσο γοητευτικές;
  12. Αυτές οι τάσεις θα παραμείνουν "in" τους επόμενους 6 μήνες
  13. Tι παίζει πραγματικά ρόλο στις πρώτες εντυπώσεις;
  14. Θέλεις να σε παίρνουν πιο σοβαρά; Υιοθέτησε τις παρακάτω συμπεριφορές

Όλοι γνωρίζουμε καλά ότι τροφές όπως το σπανάκι και οι ντομάτες είναι υγιεινές και απαραίτητα στοιχεία σε μια σωστή διατροφή. Γνώριζες ωστόσο πως ο τρόπος μαγειρέματός τους παίζει σπουδαίο ρόλο στον βαθμό που το σώμα σου θα απορροφήσει τα θρεπτικά τους στοιχεία;

Αν όχι,έφτασε η στιγμή να περάσεις τις γνώσεις και την υγιεινή διατροφή σου στο επόμενο επίπεδο! Εδώ θα βρεις όλα όσα πρέπει να κάνεις για να έχεις την maximum απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών των υγιεινών τροφών που έχεις συμπεριλάβει στα γεύματά σου. 

1.Κάνε τους σωστούς συνδυασμούς τροφών 

Είναι γεγονός ότι μερικοί συνδυασμοί τροφών είναι καλύτεροι από κάποιους άλλους και βοηθούν στην αμεσότερη και καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Για παράδειγμα συνδυασμοί όπως: λαχανικά με λιπαρά (όπως αβοκάντο/ελαιόλαδο) ή φυτικές πηγές σιδήρου (όπως τόφου) με βιταμίνη C, μπορούν να σε βοηθήσουν στην γρηγορότερη απορρόφηση των στοιχείων. 

2.Δώσε βάση στη μέθοδο μαγειρέματος 

Ο τρόπος μαγειρέματος μπορεί να μειώσει δραματικά το ποσοστό των θρεπτικών ουσιών που υπάρχουν στις τροφές. Απόφυγε τα τηγανητά και ψητά γεύματα, ενώ προτίμησε να βράζεις τα λαχανικά σου στον ατμό, παρά σε νερό, καθώς τα θρεπτικά τους συστατικά χάνονται μέσα σε αυτό. Γενικότερα, φρόντισε να μαγειρεύεις τα φαγητά σου όσο το δυνατόν λιγότερο, αποφεύγοντας τις υψηλές θερμοκρασίες μαγειρέματος. 

3.Kάνε απλά αλλά γευστικά γεύματα 

Όσο πιο περίπλοκο είναι ένα φαγητό, τόσα περισσότερα συντηρητικά θα περιέχει και θα χαρακτηρίζεται από αλλοίωση των τροφών του. Προσπάθησε να κάνεις απλά γεύματα λοιπόν, αποφεύγοντας σάλτσες, αλλαντικά, κονσέρβες, βαρύ μαγείρεμα, ωστόσο φρόντισε να κρατάς γεύσεις που αρέσουν στον ουρανίσκο σου γιατί σύντομα θα βαρεθείς!

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Beauty news Τετάρτη 10.08.2016

MF Wish List

Τα καλλυντικά που λατρέψαμε αυτόν το μήνα

>