top article

Η σόγια

Ο θαυματουργός σπόρος αποτελεί μια βασική πηγή φυτικών πρωτεϊνών και τα φυτοοιστρογόνα του, ελέγχουν την κακή χοληστερίνη, μειώνουν τον κίνδυνο καρκινοπαθειών, βοηθούν πολύ τις γυναίκες με εμμηνοπαυσιακό σύνδρομο. Σύμμαχος επίσης της γερής καρδιάς, έτσι που ακόμη και η ορθόδοξη ιατρική συστήνει τη λήψη 50 γραμμαρίων σόγιας καθημερινώς.
 
Το ρύζι

Το θεμελιακό άμυλο της κίτρινης φυλής. Το καφέ ρύζι, το άγριο ρύζι  και το μαύρο ρύζι είναι πλούσια σε αδιάλυτες φυτικές ίνες που μπορούν ενδεχομένως να προστατεύσουν από πολλούς τύπους καρκίνου. Πολλοί επιστήμονες πιστεύουν ότι αυτές οι αδιάλυτες φυτικές ίνες είναι ζωτικής σημασίας για την προστασία του οργανισμού κατά των καρκινικών κυττάρων. Επιπλέον, το Ρύζι αφθονεί σε ανθεκτικό άμυλο, το οποίο φθάνει στο έντερο σε αχώνευτη μορφή. Βοηθά την αύξηση των ωφέλιμων βακτηρίων για τη φυσιολογική κινητικότητα του εντέρου.

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Beauty news Τετάρτη 10.08.2016

MF Wish List

Τα καλλυντικά που λατρέψαμε αυτόν το μήνα

>