top article

Τα οφέλη του αβοκάντο στην υγεία είναι αδιαμφισβήτητα: περιέχει τα λεγόμενα "καλά" λιπαρά, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά και δημιουργεί την αίσθηση του κορεσμού για αρκετές ώρες. 

Ωστόσο, το μέρος που συγκεντρώνει τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά είναι μάλλον εκείνο που μέχρι σήμερα αφαιρούσες- το κουκούτσι. Σύμφωνα με το One Green Planet, το κουκούτσι περιέχει το 70% των αντιοξειδωτικών, πολυφαινόλες που συναντώνται στο πράσινο τσάι, φυτικές ίνες και λάδι που βοηθά στη λάμψη και τη φρεσκάδα του δέρματος. 

Αν αναρωτιέσαι πώς ακριβώς να το εντάξεις στη διατροφή σου, η λύση είναι απλή: μπορείς να το κόψεις σε 4 κομμάτια, να το κάνεις σκόνη στο μπλέντερ και να το προσθέσεις σε κάποιο χυμό ή smoothie. Καθώς όμως έχει μια έντονη, πικρή γεύση, μπορείς να βάλεις τη μισή ποσότητα (2/4) και να το συνδυάσεις με φρούτα και λαχανικά με έντονη γεύση ώστε να το εξισορροπήσεις. 

 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>