top article

Από την Διονυσία Αγαλιώτη, Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, BSc,
fb: Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Διονυσία Αγαλιώτη

 

Σύκο: Άλλο ένα καλοκαιρινό φρούτο, γεμάτο θρεπτικά συστατικά. Το βρίσκουμε φρέσκο, κυρίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ υπάρχει και η αποξηραμένη μορφή του, η οποία είναι διαθέσιμη όλο το χρόνο.

Όπως και τα υπόλοιπα φρούτα, έτσι και το σύκο, είναι μια καλή διατροφική πηγή και η κατανάλωσή του προσφέρει στον οργανισμό μας μεγάλο αριθμό βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Όμως, λίγοι γνωρίζουν πόσο σημαντική τροφή είναι.

"Ένα φρέσκο σύκο είναι περίπου 64 γραμμάρια και έχει 47 θερμίδες. Η κατανάλωσή του πιθανόν να συμβάλλει στην προστασία του οργανισμού ενάντια σε μεγάλο αριθμό παθήσεων. Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου, αποτρέποντας την εμφάνιση δυσκοιλιότητας, ενώ ταυτόχρονα βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης, αλλά και στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου", τονίζει η ειδικός.

Επιπλέον, οι φυτικές ίνες που περιέχονται στα σύκα, σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Διαβήτη, καθιστούν το φρούτο αυτό ένα ισχυρό σύμμαχο στα διαβητικά άτομα, καθώς η κατανάλωσή του μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση του διαβήτη, όταν φυσικά η πρόσληψή του γίνεται με μέτρο.

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr

Tags

SHAPE.GR

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>