top article

Οι πιθανότητες λένε πως κατά τη διάρκεια των γιορτών έφαγες λίγο παραπάνω ή/και υπέκυψες σε όλα όσα ήθελες να δοκιμάσεις. Κι άλλες τόσες πιθανότητες λένε πως έχεις συμπεριλάβει στα New Year's resolutions σου μια "υγιεινή διατροφή" ή μια "δίαιτα". Σύμφωνα, όμως, με τη διαιτολόγο και διατροφολόγο Cynthia Sass, υπάρχει μόνο ένα resolution, σχετικό με τη διατροφή σου, που αξίζει να πραγματοποιήσεις το 2018. Ποιο είναι αυτό; 

Διάβασε επίσης: Χάσε κιλά κάνοντας δίαιτα μόνο 3 μέρες την εβδομάδα

"Κατά τη γνώμη μου, το resolution που θα σε ωφελήσει περισσότερο απ'όλα είναι απλό: κατανάλωνε 5 μερίδες λαχανικών την ημέρα, κάθε μέρα", λέει στο Health. "Εκτός του ότι έχουν βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά, τα λαχανικά έχουν λίγες θερμίδες και φυτικές ίνες που θα σε κρατήσουν περισσότερη ώρα χορτάτη. Με τα λαχανικά να αντικαθιστούν άλλες τροφές, μπορείς να μειώσεις δραστικά την πρόσληψη θερμίδων και υδατανθρακών, χωρίς να θυσιάσεις το αίσθημα πληρότητας" συμπληρώνει. 

Διάβασε επίσης: 5 διατροφικές αλλαγές που πρέπει να κάνεις το 2018

Για να πετύχεις την κατανάλωση 5 μερίδων την ημέρα η Sass προτείνει να εφαρμόσεις την ακόλουθη τακτική: μία μερίδα το πρωί, δύο το μεσημέρι και δύο το βράδυ. Ενδεικτική ποσότητα θεωρείται ένα φλιτζάνι ωμού λαχανικού, περίπου σαν μία μπάλα του baseball. 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>