Μπορείς να χάσεις 1 κιλό την εβδομάδα, χωρίς να πειραματιστείς με την υγεία σου.

Αν έχεις στόχο να κατέβεις 1 κιλό την εβδομάδα από τα κιλά που δείχνει η ζυγαριά σου, αυτό απλά σημαίνει ότι πρέπει να κάψεις ή να μειώσεις την πρόσληψη 7700 θερμίδων. Είναι στο χέρι σου να αποφασίσεις αν θα ακολουθήσεις τον δύσκολο δρόμο, π.χ να καταναλώνεις 1000 θερμίδες λιγότερες σε καθημερινή βάση ή αν θα υιοθετήσεις μια πιο πιο fitness λογική: να υπολογίζεις από τη θερμιδική εξίσωση 500 θερμίδες μείον και παράλληλα να καις κάνοντας γυμναστική άλλες 500. Άλλωστε, αυτό θα σου προτείνουν και οι ειδικοί που γενικά θεωρούν σωστό να μην έχεις αδυνατιστικές φιλοδοξίες που να ξεπερνούν την απώλεια 0.5-1 kg σε εβδομαδιαία βάση.

Διάβασε εδώ τις 5 συμβουλές από ειδικό για να χάσεις 1 κιλό την εβδομάδα


 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>