Mάθε τι μας προσφέρουν τα νηστίσιμα σε υγεία και θερμιδική αξία.

Λαγάνα
Το ψωμί της Καθαρής Δευτέρας αποτελείται από αλεύρι, σουσάμι, μαγιά και ελαιόλαδο και είναι πολύ καλή πηγή ενέργειας.
Σύνολο: 1 φέτα (100 γρ.) 300 θερμίδες

Χαλβάς
Θεωρείται από τα υγιεινά γλυκίσμτα, αν και από θερμίδες μας τα χαλάει... Με βάση το ταχίνι, είναι προφανές ότι έχει υψηλή θερμιδική αξία, αλλά ειδικά την Καθαρή Δευτέρα δεν μπορείς να το αποφύγεις... Προτίμησε τις εκδοχές χωρίς σοκολάτα ή αμύγδαλα για να γλιτώσεις από τις επιπλέον θερμίδες.
Σύνολο: 60 γρ. 300 θερμίδες

Πατάτες βραστές
Η πιο ελαφριά επιλογή της ημέρας και μάλλον η λιγότερο δελεαστική.
Σύνολο: 135 γρ. 116 θερμίδες

Τουρσί
Πολύ καλή πηγή σιδήρου και ιδανικό για το έντερο, μην το αποφύγεις.
Σύνολο: 15 γρ. 3 θερμίδες

Φασόλια μαυρομάτικα
Η ιδανική πρωτεΐνη της Σαρακοστής, είναι από τα πιάτα που θα σου κάνουν καλό, χωρίς να σε φορτώσουν σε θερμίδες. Μια από τις καλύτερες ομάδες οσπρίων, τα μαυρομάτικα φασόλια είναι εξίσου πλούσια σε φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ και Βιταμίνη Β1 και συστήνονται ανεπιφύλακτα.
Σύνολο: 170 γρ. 226 θερμίδες

Διάβασε για τα υπόλοιπα φαγητά εδώ

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>