Multisensorial είναι ένα προϊόν που συνδυάζει τόσο την απαλή υφή, όσο την κατάλληλη ευωδιά αλλά και εμφάνιση. Όταν γνωρίζουμε κάποιον η εμφάνισή του είναι το πρώτο που παρατηρούμε. Το ίδιο γίνεται και με τα αντικείμενα. Είναι σαφές πλέον ότι μια γυναίκα δεν αγοράζει ένα καλλυντικό απλά με βάση την υπόσχεση που αυτό της δίνει αλλά και με άλλα κριτήρια, κυρίως τη συσκευασία αλλά και τη μυρωδιά. Έτσι, οι εταιρείες στρέφονται όλο και περισσότερο στη δημιουργία νέων προϊόντων τα οποία ονομάζονται πολυαισθησιακά και προσπαθούν να αγγίξουν όλες τις αισθήσεις του καταναλωτή. Ήδη η Wella κυκλοφορεί στα κομμωτήρια τη νέα σειρά Wella Professionals με προϊόντα τόσο φροντίδας όσο και styling τα οποία δημιουργήθηκαν με τη συμμετοχή ειδικών ώστε να επιλεγούν τόσο τα σωστά συστατικά, όσο και οι ιδανικές μυρωδιές, υφές και συσκευασίες για κάθε ένα ξεχωριστά.
 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>