top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Οι beauty αφίξεις της εβδομάδας που κέρδισαν μια θέση στο νεσεσέρ μας
  3. Ο απίθανος λόγος που η Kate Middleton κρατά πάντα clutch τσαντάκι
  4. Η εμφάνιση της Charlize Theron στα Όσκαρ σχολιάστηκε όσο καμία
  5. Oscars 2017: Οι λεπτομέρειες από τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί
  6. Πώς έχει αλλάξει το πρότυπο του γυναικείου σώματος στο πέρασμα των χρόνων
  7. Ποιος είπε ότι το να αλλάζεις πάνες είναι αποκλειστικά γυναικεία υπόθεση;
  8. Emma Stone και Dakota Johnson πέρασαν το δικό τους μήνυμα με τις εμφανίσεις τους
  9. 9 cool ιδέες για τη διακόσμηση μπάνιου από το Pinterest
  10. H&M: 7 κομμάτια που μοιάζουν ακριβά αλλά δεν είναι!
  11. Τι είναι αυτό που κάνει τις Γαλλίδες τόσο γοητευτικές;
  12. Αυτές οι τάσεις θα παραμείνουν "in" τους επόμενους 6 μήνες
  13. Tι παίζει πραγματικά ρόλο στις πρώτες εντυπώσεις;
  14. Θέλεις να σε παίρνουν πιο σοβαρά; Υιοθέτησε τις παρακάτω συμπεριφορές

Είναι κοινό μυστικό ότι το να φοράμε make-up όταν γυμναζόμαστε δεν κάνει καλό στο δέρμα μας- κι όμως, οι περισσότερες κάνουμε συχνά τέτοιες παρασπονδίες. Ενδεχομένως, αν γνωρίζαμε ακριβώς πώς αυτό μπορεί να μας βλάψει να το αποφεύγαμε αποφασιστικότερα. Στην πραγματικότητα, ο κίνδυνος δεν είναι μόνο αισθητικός (όπως το να τρέξει η μάσκαρα που φοράς στα ζυγωματικά σου) αλλά σχετίζεται άμεσα με την υγεία του δέρματος: το foundation και το make-up φράζουν τους πόρους και "μπουκώνουν” το δέρμα χωρίς να το αφήνουν να ιδρώσει φυσιολογικά.

"Όταν ζεσταινόμαστε, συμβαίνουν διάφορα πράγματα στο δέρμα μας. Το πρώτο είναι ότι ιδρώνουμε και το δεύτερο ότι οι πόροι χαλαρώνουν και σταδιακά ανοίγουν. Ακόμα και το καλύτερο make-up στον κόσμο πάνω σε ένα τέτοιο δέρμα θα καταλήξει να κάνει "γραμμές”, λέει η ειδική στην υγεία του προσώπου Debbie Thomas. "Το δέρμα χρειάζεται να αναπνέει, ακόμα περισσότερο όταν αθλείσαι.Αν συνδυαστεί η ζέστη, ο ιδρώτας και οι ανοιχτοί πόροι με το make-up το δέρμα θα 'μπουκώσει”. Μπορεί να μην βγάλεις σπυράκια (αν και είναι πολύ πιθανό, αλλά σίγουρα θα αποκτήσεις μαύρα στίγματα και θαμπό δέρμα).

H Thomas προτείνει να καθαρίζεις το δέρμα σου πριν τη γυμναστική και είτε να το αφήνεις έτσι είτε να απλώνεις κάποιο πολύ ελαφρύ serum που θα απορροφηθεί αμέσως και δε θα το επιβαρύνει. Εξίσου σημαντικό θεωρεί και τον καθαρισμό μετά τη γυμναστική -αφού ο ιδρώτας είναι πιο πιθανό να εγκλωβιστεί στους πόρους-, ο οποίος όμως θα πρέπει να είναι ελαφρύς ώστε μετά να μπορείς να απλώσεις τις καθημερινές κρέμες σου.

Ωστόσο, στην περίπτωση που πρέπει οπωσδήποτε να φορέσεις make-up, η Thomas προτείνει μια light, oil-free σκούρα ενυδατική, η οποία δεν είναι τόσο βαριά ως προιόν, και βέβαια καθαρισμό αμέσως μετά, όσο το δέρμα είναι ακόμη ζεστό και δεν έχουν προλάβει να κλείσουν οι πόροι.

 

 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Beauty news Τετάρτη 10.08.2016

MF Wish List

Τα καλλυντικά που λατρέψαμε αυτόν το μήνα

>