top article

Όλοι ξέρουμε ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να χάσει κανείς βάρος είναι να μειώσει τις θερμίδες που προσλαμβάνει μέσω της τροφής. Ωστόσο, μερικοί το τραβάνε στα άκρα! Μια ισοθερμιδική δίαιτα, όταν μάλιστα συνδυάζεται με επιλογή τροφών που είναι φτωχές σε θρεπτικά συστατικά, είναι βέβαιο ότι θα επιβαρύνει τον οργανισμό. Εάν αναγνωρίζεις επάνω σου κάποια (ή και όλα) από αυτά τα σημάδια, τότε ξέρεις ότι πρέπει να τρως περισσότερο!

Αισθάνεσαι συνέχεια κουρασμένη

Οι θερμίδες προμηθεύουν τον οργανισμό με ενέργεια. Όταν δεν έχεις αρκετή, τότε δεν μπορείς να αντεπεξέλθεις στις καθημερινές υποχρεώσεις, γιατί το σώμα σου αξιοποιεί τις λίγες θερμίδες που παίρνει για τη λειτουργία των ζωτικών οργάνων, όπως ο εγκέφαλος και η καρδιά, και δεν μπορεί να προμηθεύσει με ενέργεια τους μυς σου, με αποτέλεσμα ακόμα και τα πιο απλά πράγματα να σου φαίνονται απίστευτα κουραστικά.

Έχεις δυσκοιλιότητα

Όταν τρως λιγότερο από όσο χρειάζεσαι, το γαστρεντερικό σου σύστημα διαμαρτύρεται και μάλιστα για δύο λόγους: πρώτον, δεν παίρνεις αρκετές φυτικές ίνες, που είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του. Και δεύτερον, είναι πολύ πιθανό να είσαι αφυδατωμένη, καθώς αγνοώντας τις ενδείξεις της πείνας συνήθως αγνοούμε και τις ενδείξεις της δίψας, προμηθεύοντας το σώμα μας με λιγότερο νερό από όσο έχει ανάγκη και για τα τακτικά ραντεβού στην τουαλέτα!

Πεινάς συνέχεια

Προφανώς πεινάς, αφού δεν τρως αρκετά! Σ' αυτή την περίπτωση, οι ορμόνες που είναι υπεύθυνες για το αίσθημα της πείνας και του κορεσμού, δηλαδή η λεπτίνη, η γρελίνη και η χολεκυστοκινίνη, δεν παίρνουν ποτέ το σήμα ότι έχει γίνει η λήψη επαρκούς ποσότητας τροφής, ώστε να δώσουν με τη σειρά τους στο μήνυμα στον εγκέφαλο να σταματήσει να αναζητά φαγητό, με αποτέλεσμα να σε κάνουν να πεινάς όλη την ώρα.

Είσαι νευρική

Είναι γνωστό ότι... δεν είμαστε ο εαυτός μας όταν πεινάμε! Ένα μέρος αυτής της κακής διάθεσης προέρχεται από το γεγονός ότι στερούμαστε την απόλαυση ενός καλού γεύματος -κάτι που αποδεδειγμένα μπορεί να μας χαλάσει το κέφι. Όμως υπάρχει κι άλλος λόγος: όταν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα είναι χαμηλά -όπως συμβαίνει όταν το σώμα μας χρειάζεται τροφή- επηρεάζεται η επινεφρίνη, μια ορμόνη που γνωρίζουμε και με το όνομα αδρεναλίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για μια γενικευμένη αναστάτωση στην ψυχολογία μας.

Νιώθεις έντονη δίψα

Όταν δεν τρως αρκετά είναι πολύ πιθανό να στερείς από τον οργανισμό σου πολύτιμους ηλεκτρολύτες, δηλαδή μεταλλικά στοιχεία όπως το ασβέστιο, το νάτριο, το κάλιο και μαγνήσιο. Η δίψα είναι η πρώτη ένδειξη ότι τα επίπεδα των ηλεκτρολυτών είναι χαμηλότερα από τα φυσιολογικά. Είναι σημαντικό να πίνεις αρκετό νερό -εξάλλου δεν πρόκειται να σου προσφέρει έξτρα θερμίδες!

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>