top article

Έχεις αποφασίσει πολλές φορές να ασχοληθείς πιο σοβαρά με το σώμα σου και να αρχίσεις να γυμνάζεσαι αλλά μέχρι στιγμής δεν τα έχεις καταφέρει; Ίσως είναι θέμα timing. Γιατί οι ειδικοί εκτιμούν πως ακόμα και η μέρα που θα ξεκινήσεις πιο συστηματικά την άσκηση μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο τόσο στο πόσο θα "κολλήσεις" όσο και στο πόσο σύντομα θα δεις αποτέλεσμα. Φαίνεται λοιπόν πως η ιδανική μέρα είναι η Δευτέρα! Είναι η μέρα που ξεκινάμε τις δίαιτες (ναι, ακόμα κι όσες σταματάμε την Τρίτη), που αποφασίζουμε να εγκαταλείψουμε τις κακές μας συνήθειες και γενικά να ξεκινήσουμε την καινούρια εβδομάδα σαν να είναι η πρώτη μέρα του χρόνου ή της υπόλοιπης ζωής μας.

Έρευνες δείχνουν ότι περισσότεροι άνθρωπο ξεκινούν καινούρια προγράμματα γυμναστικής τη Δευτέρα -σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη μέρα-, ενώ και οι σχετικές αναζητήσεις στο Google για θέματα υγείας και ευζωΐας είναι περισσότερες τη Δευτέρα και την Τρίτη -πιθανότατα επειδή πολλοί από εμάς αντιμετωπίζουν το ξεκίνημα της εβδομάδας σαν μια ευκαιρία να πάρουν στα χέρια τους τον έλεγχο της ζωής και της υγείας τους.

Η καλύτερη γυμναστική για να ξεκινήσεις

Τώρα που ξέρεις ποια μέρα είναι η καλύτερη, πρέπει να επιλέξεις και το είδος της άσκησης με το οποίο θα ασχοληθείς. Οι ειδικοί προτείνουν οτιδήποτε ανήκει στη λίστα με αυτά που πάντα ήθελες να κάνεις, όπως να προετοιμαστείς για να τρέξεις 10 χιλιόμετρα, να μάθεις SUP ή να ξεκινήσεις αναρρίχηση. Έμπειροι γυμναστές έχουν παρατηρήσει ότι ακόμα και οι άνθρωποι που αθλούνται συστηματικά, αντιμετωπίζουν τη Δευτέρα σαν ένα νέο ξεκίνημα και αποδέχονται με μεγαλύτερο ενθουσιασμό μια νέα πρόκληση όταν τούς παρουσιάζεται στην αρχή της εβδομάδας. Αντίθετα, καθώς περνούν οι μέρες, πολλοί είναι αυτοί που κουράζονται ή βάζουν σε προτεραιότητα άλλες υποχρεώσεις τους και παραμελούν το πρόγραμμα της άσκησής τους.

Άλλη μια καλή επιλογή είναι μια διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης η οποία θα ανεβάσει τα επίπεδα της ενεργητικότητας που είναι συνήθως χαμηλά τη Δευτέρα, ιδιαίτερα όταν έχει προηγηθεί ένα Σαββατοκύριακο με αρκετό ξενύχτι και λίγη ξεκούραση. Μην ξεχνάς ότι με αυτό τον τρόπο θα δώσεις μια γερή ώθηση και στο μεταβολισμό σου ώστε να αρχίσει να καίει περισσότερο, όχι μόνο την ώρα που γυμνάζεσαι αλλά και τις επόμενες μέρες. Εξάλλου, ακόμα κι αν κάνεις ένα πολύ έντονο πρόγραμμα τη Δευτέρα, έχεις το περιθώριο να ξεκουραστείς για μια ολόκληρη μέρα και να έχεις ακόμα όλο το χρόνο στη διάθεσή σου για να κάνεις τρεις προπονήσεις μέσα στην εβδομάδα.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>