top article

Όλοι ξέρουν ότι το να χάσεις κιλά είναι δύσκολο. Όσοι τα καταφέρουν όμως θα διαπιστώσουν αργά ή γρήγορα ότι το να διατηρήσεις το καινούριο σου, μειωμένο βάρος είναι δυσκολότερα. Αρκεί να επιστρέψει κανείς στις διατροφικές συνήθειες που είχε πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα με το οποίο αδυνάτισε για να... ξαναβρεί τα "χαμένα" κιλά και μάλιστα με ρυθμό πολύ πιο γρήγορο από αυτόν με τον οποίο τα έχασε! Σύμφωνα μάλιστα με σχετικές έρευνες, το ποσοστό των ανθρώπων που ξαναπαίρνουν τα κιλά που έχασαν μετά από κάποια δίαιτα αγγίζει ακόμα και το 80%! Πώς λοιπόν θα εξασφαλίσεις ότι εσύ ανήκεις στη μειοψηφία όσων κατάφεραν να αποκτήσουν ένα καινούριο σώμα και να το διατηρήσουν για πάντα; Απλά, ακολούθησε τα εξής βήματα:

Ανέβα στη ζυγαριά μια φορά την εβδομάδα

Αν το κάνεις πιο συχνά απλά θα σε αγχώσει, αλλά αν το κάνεις πιο αραιά υπάρχει ο κίνδυνος να αρχίσεις να συσσωρεύεις κιλά χωρίς να το συνειδητοποιήσεις, κι όταν το καταλάβεις θα είναι πια αργά, με την έννοια ότι θα πρέπει να καταβάλεις ξανά μεγάλη προσπάθεια. Αντίθετα, εάν διαπιστώσεις ότι έχεις τσιμπήσεις μισό ή ένα κιλό είναι σχετικά εύκολο να το χάσεις ξανά απλά ρυθμίζοντας το πρόγραμμα της διατροφής σου για μερικές μέρες και φροντίζοντας να γυμνάζεσαι πιο συστηματικά.

Κινήσου όσο περισσότερο μπορείς

Η άσκηση δρα σωρευτικά στο σώμα που σημαίνει ότι δεν θα δεις τη διαφορά την ίδια μέρα, όμως είναι βέβαιο ότι σταδιακά θα χτίσεις μια πολύ πιο καλλίγραμμη σιλουέτα. Φρόντισε να μην περνάει μέρα χωρίς να γυμνάζεσαι έστω και λίγο, Όταν δεν μπορείς να πας στο γυμναστήριο, απλά κάνε έναν περίπατο το απόγευμα ή ανέβα στο σπίτι ή το γραφείο σου με τις σκάλες αντί να πάρεις το ασανσέρ (κάντο πολλές φορές μέσα στη μέρα).

Φάε κάθε μέρα πρωινό

Είναι ο ιδανικός τρόπος να διατηρείς το μεταβολισμό σου σε υψηλά επίπεδα και να αποφεύγεις το ενδεχόμενο να τρως πολύ στη διάρκεια της ημέρας. Προσοχή όμως! Θα πρέπει οι επιλογές σου και γι' αυτό το γεύμα να είναι υγιεινές! Διάλεξε ανάμεσα σε ένα μπολ βρόμη με γάλα και φρούτα, γιαούρτι με μέλι, αυγό βραστό ή ψωμί με λίγο φυστικοβούτυρο. Και μην ξεχνάς ότι το πρωινό σου είναι σημαντικό να περιέχει μια ικανή ποσότητα πρωτεΐνης.

Περιόρισε τις ποσότητες του φαγητού

Αυτό δεν σημαίνει ότι "απαγορεύεται" να απολαμβάνεις πού και πού ένα πλούσιο γεύμα -ακόμα και με γλυκό- όμως μη χρησιμοποιείς το επιχείρημα ότι πλέον έχεις το ιδανικό βάρος για το σώμα σου σαν δικαιολογία για να τρως υπερβολικά στην καθημερινότητά σου.

Βρες τρόπους να αντιμετωπίσεις στο στρες

Το άγχος είναι ένας ενόχους που συχνά ευθύνονται για το αυξημένο βάρος σε πολλούς ανθρώπους.

Διάβασε κι εδώ με ποιος τρόπους μας παχαίνει το στρες...

Έτσι, εάν είσαι από εκείνους που όταν στρεσάρονται πηγαίνουν κατευθείαν στο ψυγείο, δοκίμασε άλλους τρόπους για να χαλαρώνεις, όπως γιόγκα, διαλογισμό ή ένα ζεστό αφρόλουτρο ή μια βόλτα με μια φίλη.

Κράτησε ημερολόγιο

Καταγράφοντας κάθε μέρα τι τρως σε ένα μπλοκάκι ή στο τηλέφωνό σου θα είναι πολύ πιο εύκολο τόσο να αντισταθείς στους πειρασμούς όσο και να έχεις μια εικόνα του πόσο έχεις παρεκκλίνει από τις σωστές διατροφικές συνήθειες που πάσχισες τόσο για να αποκτήσεις.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>