top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Τι συνέβη όταν οι διασημότερες Hermès τσάντες πωλήθηκαν σε έκπτωση;
  3. Τι πρέπει να κάνεις κάθε πρωί σύμφωνα με τη διατροφολόγο των celebrities
  4. H Charlize Theron "σπάει" τους κανόνες του dress code στο κόκκινο χαλί
  5. H μικρή Harper Beckham μαθαίνει με τον πιο γλυκό τρόπο ότι η Victoria ήταν Spice Girl
  6. Η πριγκίπισσα Charlotte έκλεψε την παράσταση στην πρόσφατη εμφάνιση της βασιλικής οικογένειας
  7. Kate Middleton: Οι νέες εμφανίσεις της στην ευρωπαϊκή περιοδεία έκλεψαν τις εντυπώσεις
  8. Instagram style: Tα 7 κομμάτια που λατρεύουν οι fashionistas
  9. Άραγε ξέρεις ποια είναι τα 3 πιο hot beauty μυστικά;
  10. 6 πράγματα που δεν γνώριζες για τη Gisele
  11. Pippa Middleton: Εντυπωσιάζουν οι εμφανίσεις της στο Wimbledon
  12. Το λευκό T-shirt αλλιώς: 8 διαφορετικά looks που αξίζει να δοκιμάσεις αυτή τη σεζόν
  13. 8+1 beauty κανόνες από τα french it girls
  14. Αυτό το ονειρικό σπίτι είναι τώρα το πιο περιζήτητο στο Airbnb!

Μπορεί κατά τη διάρκεια του workout σου να συμβαίνουν πολλά καλά στο σώμα σου και να εξελίσσεσαι, όμως πολλές φορές, υπάρχουν και πολλά λάθη που δεν σου χαρίζουν την όσο το δυνατόν καλύτερη εκγύμνασή σου. Δες παρακάτω τρία από αυτά: 

 

1.Τα παρατάς πολύ γρήγορα 

Τα σώμα μας είναι σχεδιασμένο για κίνηση και κατανάλωση ενέργειας. Όταν ζητάμε από αυτό περισσότερα από τα συνηθισμένα, αυτό μειώνει το βάρος προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί. Πρέπει να σπας το comfort zone του σώματός σου και να μην τα παρατάς με την πρώτη δυσκολία ή κούραση.

Προκειμένου το σώμα σου να αλλάξει, πρέπει να βρει νέες οδούς και περισσότερη πίεση. Προσπάθησε να κάνεις μια άσκηση, όπως η σανίδα, μέχρι τη στιγμή που θα νιώσεις έντονη κούραση και μην σταματάς ύστερα από λίγα δευτερόλεπτα. 

2.Δεν ακούς το σώμα σου 

Τα 3 βασικά λάθη που κάνεις κατά τη διάρκεια του μαθήματος γυμναστικής

Η σύνδεση του νου και του σώματος δεν πραγματοποιείται μόνο στη γιόγκα, αν αυτό πιστεύεις. Κάθε είδους άσκηση χρειάζεται αυτοσυγκέντρωση και σκέψη. Επειδή δίπλα σου υπάρχει ένας trainer, δε σημαίνει πως ο εγκέφαλός σου... απενεργοποιείται. Ο εκπαιδευτής δεν γνωρίζει αν αυτή είναι μια καλή μέρα για το σώμα και την ψυχολογία σου ή όχι, τα επίπεδα ενέργειάς σου ή τους πόνους που νιώθεις. Όμως εσύ γνωρίζεις και θα πρέπει να φερθεί αναλόγως. 

Μόλις αρχίσεις να ψάχνεις και να ακούς το πώς το σώμα σου αντιδρά σε διαφορετικά ερεθίσματα, θα είσαι σε θέση να υπερ-προσωποποιήσεις την εμπειρία της γυμναστικής και να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

3.Αφήνεις το εγώ σου να σε ελέγχει 

Όταν ο στόχος σου είναι η τελική σου όψη ύστερα από ένα διάστημα εκγύμνασης και όχι η σωστή εκτέλεση των ασκήσεων, οδηγείσαι σε λάθος προτεραιότητες. Ο "εγωισμός" αυτός μπορεί να σε οδηγήσει σε λάθος εκτέλεση ασκήσεων ή υπερβολικές επαναλήψεις, που το μόνο αποτέλεσμα που θα έχουν οι οι μικροτραυματισμοί σου, ενώ θα προσπαθήσεις να κάνεις συντομεύσεις με αποτέλεσμα να εκτροχιάσεις την σωστή προσπάθειά σου. Μην αφηνεις λοιπόν τη ματαιοδοξία αυτή να σε ελέγξει, αλλά προσπάθησε να ακολουθείς τις σωστές οδηγίες από τους ειδικούς. 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Πέμπτη 20.07.2017

The Editor's Blog: Splish Splash

" Αυτό είναι το καλό της εποχής: το κατέβασμα της ταχύτητας, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά με αυτή τη ζέστη"

Shopping Τετάρτη 12.07.2017

MF Fashion Editorial: By the pool

Athleisure στοιχεία και χρωματικές εντάσεις συναντούν τα σέξι '80s στην πιο επίκαιρη εκδοχή του beachwear.

Shopping Παρασκευή 23.06.2017

MF Fashion Editorial: City Sleek

Σκιά και φως, μαύρο και λευκό. Το αέναο παιχνίδι των δύο βασικών τόνων εξακολουθεί να εκπλήσσει με όπλα το "κοφτερό" tailoring και την απόλυτη ομορφιά του μινιμαλισμού.

>