top article

Το τελευταίο πράγμα που θέλει μια γυναίκα είναι να ξυπνήσει την ημέρα του γάμου της και να νιώθει φουσκωμένη. Αν λοιπόν παντρεύεσαι σε μερικές ημέρες ή εβδομάδες και θέλεις να είσαι σίγουρη ότι θα δείχνεις πιο όμορη και κομψή από ποτέ, ακολούθησε από σήμερα τις συμβουλές μας:

Πιες πολύ νερό

Μήπως πιστεύεις ότι όσο περισσότερο νερό πίνεις τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να κάνεις κατακράτηση; Κάνεις λάθος! Όταν πίνουμε πολύ νερό, το σώμα μας τείνει να αποβάλλει μεγαλύτερες ποσότητες υγρών ώστε να διατηρήσει την ισορροπία της υγρασίας στα κύτταρα. Το αποτέλεσμα είναι λιγότερο ενοχλητικό φούσκωμα! Εάν δυσκολεύεσαι να πιεις μεγάλες ποσότητες, δοκίμασε να κάνεις το νερό πιο ενδιαφέρον: Σε ένα μπουκάλι με νερό πρόσθεσε φλούδες αγγουριού ή φέτες λάιμ, βάλτο δυο ώρες στο ψυγείο και απόλαυσέ το αντί για αναψυκτικό.

Μείωσε το νάτριο στη διατροφή σου

Ένας από τους πιο συχνούς παράγοντες που οδηγούν στο φούσκωμα είναι το νάτριο. Πολλοί από εμάς καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες νατρίου, ακόμα κι αν δεν πάρουμε την αλατιέρα για να ρίξουμε στο φαγητό μας αλάτι. Υπάρχουν πολλές πηγές "κρυμμένου" νατρίου, όπως στα αναψυκτικά (ακόμα και τα διαίτης), τα δημητριακά πρωινού και τα περισσότερα τυποποιημένα τρόφιμα. Επιλέγοντας τις μέρες μέχρι το γάμο κυρίως τροφές ολικής άλεσης και φρέσκες πρώτες ύλες για τη διατροφή σου (φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας και ψάρι), θα μειώσεις το νάτριο και το φούσκωμα.

6 κόλπα για να έχεις κοιλιά πλάκα τη μέρα του γάμου σου

Απόφυγε το αλκοόλ

Προσπάθησε να ελαχιστοποιήσεις το αλκοόλ που καταναλώνεις τις ημέρες πριν το γάμο και μην πιεις καθόλου το προηγούμενο βράδυ εάν θέλεις να ξυπνήσεις με κοιλιά πλάκα!

Κάνε αεροβική γυμναστική

Όσο περισσότερο γυμναστείς τώρα τόσο μεγαλύτερη ευεξία θα νιώθεις τη μέρα του γάμου σου. Διάλεξε ένα είδος άσκησης που κάνει τους παλμούς της καρδιάς σου να ανεβαίνουν και το σώμα σου να ιδρώνει για να είσαι στην καλύτερή σου φόρμα όταν βάλεις το νυφικό.

Εμπλούτισε τη διατροφή σου με φυτικές ίνες

Η αλήθεια είναι ότι εάν αρχίσεις τώρα να τρως πολλές σαλάτες, δημητριακά και όσπρια, κάτι που δεν συνήθιζες πριν, θα έχεις το αντίθετο αποτέλεσμα, γιατί θα νιώθεις πρησμένη ή ακόμα και να δυσφορείς, μέχρι να συνηθίσει ο οργανισμός σου. Το μυστικό είναι να συνδυάσεις τις τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες με άπαχη πρωτεΐνη (π.χ. κοτόπουλο με σαλάτα). Με αυτόν τον τρόπο, θα καταπολεμήσεις το φούσκωμα και θα εξασφαλίσεις καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

Μην αγχώνεσαι

Μπορεί η ημέρα του γάμου σου να είναι μια από τις πιο χαρούμενες της ζωής σου, όμως οι ημέρες που προηγούνται είναι για τις περισσότερες γυναίκες γεμάτες στρες. Επειδή είναι πιθανό την παραμονή της τελετής να μην καταφέρεις να κοιμηθείς πολύ καλά, φρόντισε να "αποθηκεύσεις" ύπνο, πέφτοντας νωρίς στο κρεβάτι τις προηγούμενες ημέρες. Και κάνε ό,τι χρειάζεται για να μην αγχώνεσαι... Κάνε γυμναστική, πήγαινε μια βόλτα με τις φίλες σου ή ανάθεσε σε άλλους τις υποχρεώσεις που σε στρεσάρουν. Μην ξεχνάς ότι η κορτιζόλη, η ορμόνη του στρες, είναι υπεύθυνη για την αύξηση του βάρους και μάλιστα στην περιοχή της κοιλιάς, οπότε έχεις έναν πολύ σημαντικό λόγο να την αποφύγεις!

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>