top article

Καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει παραλία, cocktails, καλό φαγητό και χαλάρωση κάτω από τον καυτό ήλιο.
Είναι η περίοδος όπου οι ρυθμοί πέφτουν αισθητά και το γυμναστήριο αποτελεί άγνωστη λέξη για πολλούς.
Τι συμβαίνει ωστόσο για όσους θέλουν να συνεχίσουν το fit πρόγραμμά τους μακριά από τους… ιδρωμένους τοίχους του γυμναστηρίου;
Το Missbloom.gr έψαξε, βρήκε και σου παρουσιάζει τις καλύτερες ασκήσεις ώστε να γυμναστείς ευχάριστα στην παραλία συνδυάζοντας θάλασσα, ήλιο και ταυτόχρονα να καταφέρεις να συντηρήσεις το σμιλευμένο κορμί σου. 

Βελτίωση της φυσικής κατάστασης
Εξοπλισμός: Κολυμβητικές χούφτες
Ξεκινάμε κάνοντας 10 βαθιά καθίσματα (μειώνοντας ή αυξάνοντας, αναλόγως των αντοχών μας). Έπειτα ακολουθεί άσκηση 3-5 δευτερολέπτων δυναμικής άπνοιας μέσα στο νερό (εξαρτάται πάλι ο χρόνος από τις αντοχές του καθενός μας).
Ο κύκλος των ασκήσεων αυτών επαναλαμβάνεται 8 φορές.
Με το συνδυασμό αυτό επιτυγχάνεται η βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης και κυρίως της αναερόβιας ικανότητας καθώς αυξάνεται το επίπεδο γαλακτικού οξέος που παρουσιάζει ανοχή ο οργανισμός . Επίσης, επιτελείται έργο χωρίς οξυγόνο εφόσον οι μύες μπορούν να προσαρμοστούν. Επιπλέον , εξίσου αισθητή βελτίωση παρουσιάζεται στην αερόβια ικανότητα καθώς αυξάνεται το οξυγόνο στις αποθήκες των μυών και ο οργανισμός μπορεί να επανέρχεται πιο γρήγορα στην αρχική του κατάσταση. Τέλος , ο οργανισμός μας λόγω καλής φυσικής κατάστασης θα επανέλθει γρηγορότερα σε κατάσταση ηρεμίας αφού πετυχαίνει χαμηλή καρδιακή συχνότητα και επιπλέον ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση.

Διάβασε περισσότερα στο Missbloom.gr
 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>