top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Bασίλισσα Letizia: Ποιο είναι το μυστικό της για να φαίνεται ψηλότερη;
  3. Gwyneth Paltrow: Η πρώην chef της αποκαλύπτει ότι "δεν έτρωγε τίποτα"
  4. Jessica Alba: Τι κάνει για να ξυπνά πάντα με όμορφα μαλλιά;
  5. Η Ellen DeGeneres μιμείται την J.Lo μέσα από ένα ξεκαρδιστικό βίντεο
  6. Angelina Jolie: Με υπέροχη εμφάνιση στη Νέα Υόρκη
  7. Τα πιο iconic καρέ χτενίσματα
  8. Ο γιος της Cindy Crawford εμφανίστηκε στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου
  9. Αυτά είναι τα παπούτσια που απογειώνουν αμέσως κάθε outfit
  10. Εβδομάδα Μόδας Νέας Υόρκης: Τα streetstyle looks που ξεχωρίσαμε
  11. Η άσκηση της Adriana Lima για σφιχτούς γλουτούς που κάνει θαύματα!
  12. Από το πρωί μέχρι το βράδυ: 4 στιλιστικά combos που θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη
  13. Ποιο χαρακτηριστικό ενός εργαζόμενου μπορεί να είναι πιο σημαντικό από ένα μεταπτυχιακό;
  14. Η Halle Berry ήταν η επιτομή του sexiness στην εμφάνισή της στο TIFF 2017

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις παρατηρήσει πόσο γραμμωμένοι είναι οι κοιλιακοί της Shakira, αλλά για τους ελάχιστους που δεν τους έχουν προσέξει, η Κολομβιανή σούπερ σταρ δημοσίευσε ένα video στο Instagram όπου αποκαλύπτει όχι μόνο πόσο fit είναι η κοιλιά της αλλά και ποια είναι η άσκηση με την οποία έγινε έτσι.

Μαζί με την personal trainer Anna Kaiser και λίγο πριν ξεκινήσει την παγκόσμια περιοδεία της με τίτλο El Dorado, επιδίδεται σε μια παραλλαγή των κλασικών πλάγιων "ροκανισμάτων" που ονομάζεται "στροφές τιρμπουσόν". Δες πώς γίνεται:

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Shakira (@shakira) στις

 

Αντίθετα από την κλασική άσκηση για τους πλάγιους κοιλιακούς, στην οποία ξαπλώνεις ανάσκελα και κάνεις ροκανίσματα προς το ένα πλάι και μετά στο άλλο, η συγκεκριμένη παραλλαγή γίνεται ενώ είσαι καθισμένη σε ένα κουτί και έχεις τους γοφούς στραμμένους στο πλάι, ώστε το μεγαλύτερο μέρος του βάρους σου να στηρίζεται στον έναν γλουτό. Αυτό εμποδίζει τους καμπτήρες των ισχύων να αναλάβουν ένα μέρος της προσπάθειας που καλείται να κάνει ο κορμός, ενώ έτσι ασκείται λιγότερη πίεση στον αυχένα και την πλάτη. Όπως βλέπεις στο βίντεο, η Shakira ακουμπάει τα πλαϊνά της κοιλιάς της για να βεβαιωθεί ότι οι πλάγιοι κοιλιακοί συσπώνται αρκετά.

Εκτός από τους πλάγιους κοιλιακούς, η άσκηση αυτή γυμνάζει και τον εγκάρσιο κοιλιακό, τον μυ του κορμού που βρίσκεται βαθύτερα και είναι πολύ δύσκολο να γυμνάσει κανείς.

Κάνε κι εσύ την άσκηση για κοιλιακούς της Shakira

Ξάπλωσε πάνω σε μια υπερυψωμένη επιφάνεια, όπως ένα κουτί του Pilates, μια καρέκλα ή ένα πουφ έτσι ώστε να στηρίζονται οι γοφοί και η πλάτη σου. Στρίψε ελαφρά τα ισχία προς τη μία πλευρά, κρατώντας τα γόνατα ενωμένα. Βάλε τα χέρια σου πίσω από τον αυχένα και, εκπνέοντας, σήκωσε το επάνω μέρος της πλάτης σου από το κουτί. Από αυτό το σημείο άρχισε να κάνεις μικρές κινήσεις του κορμού προς τα επάνω, εκπνέοντας κάθε φορά, βυθίζοντας τους κοιλιακούς σου κάθε φόρο όλο και πιο μέσα.

Προσπάθησε να κάνεις δύο με τρία σετ των 30 επαναλήψεων από κάθε μεριά, φροντίζοντας οι κινήσεις σου να είναι απόλυτα ελεγχόμενες και χωρίς να πιέζεις το κεφάλι και τον αυχένα.

Κι επειδή μια άσκηση δεν αρκεί για τέλειο σώμα, δες τι άλλο κάνει η Shakira για να έχει αυτό το κορμί!

 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Shakira (@shakira) στις

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Shakira (@shakira) στις

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Δευτέρα 31.07.2017

MF Cover Story: Atomic Blonde

Στην πρωτη της μεγάλη συνέντευξη ως κυρία Θεοδωρίδη, η Δούκισσα Νομικού μιλά για τη νέα της ζωή και μας συστήνει τον πιο ώριμο και ολοκληρωμένο εαυτό της

The Editor's Blog Πέμπτη 20.07.2017

The Editor's Blog: Splish Splash

" Αυτό είναι το καλό της εποχής: το κατέβασμα της ταχύτητας, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά με αυτή τη ζέστη"

Shopping Τετάρτη 12.07.2017

MF Fashion Editorial: By the pool

Athleisure στοιχεία και χρωματικές εντάσεις συναντούν τα σέξι '80s στην πιο επίκαιρη εκδοχή του beachwear.

>