top article

Εμείς, φυσικά, σου έχουμε τις λύσεις. Αν και το πιο σημαντικό κομμάτι είναι η ώρα της γυμναστικής, υπάρχουν μερικές κινήσεις που θα σου φέρουν πολύ πιο γρήγορα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οι περισσότεροι, αρκετά συχνά, πάνω στη βιασύνη μας και φυσικά λόγω του γεμάτου προγράμματος ξεχνάμε να δώσουμε μερικά παραπάνω λεπτά, σε μια ρουτίνα που θα μας βγάλει ασπροπρόσωπους.

1. Κάνε το σωστό stretching

Ο καταλληλότερος σύμμαχος για να αυξήσεις την ελαστικότητά σου είναι ένα αφρώδες ρολό γυμναστικής. Η αδρή επιφάνειά του θα σε βοηθήσει να πετύχεις την καλύτερη ροή του αίματος και για αυτό το λόγο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ακόμη και πριν αρχίσεις την προπόνησή σου.

2. Άλλαξε τα ρούχα σου

Μετά την προπόνησή σου είναι πολύ σημαντικό να αλλάξεις τα ρούχα της γυμναστικής. Αυτή η συμβουλή μπορεί να ακούγεται περιττή αλλά ειδικά τους χειμερινούς μήνες μπορεί να σε γλιτώσει από ένα (αχρείαστο) κρυολόγημα.

Διάβασε περισσότερα στο Savoirville.gr

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>