Ο χειμώνας είναι σίγουρα η εποχή που σε βρίσκει τυλιγμένη με κασκόλ και χοντρά πλεκτά, φλις ρόμπες στο σπίτι και ένα αφράτο πάπλωμα το βράδυ προκειμένου να κρατηθείς ζεστή. Ωστόσο, πολλές φορές δεν τα καταφέρνεις και συχνά νιώθεις τα άκρα σου να παραμένουν κρύα ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία που επικρατεί. 

Πολλές αιτίες μπορεί να βρίσκονται πίσω από αυτό το σύμπτωμα- μία από αυτές είναι τα ποσοστά λίπους στο σώμα που λειτουργούν ως "μόνωση" στο κρύο, επομένως όσο χαμηλότερα είναι, τόσο περισσότερο μπορεί να κρυώνεις. 

Άλλες αιτίες μπορεί να είναι η κούραση και η αφυδάτωση. Η έλλειψη ύπνου μειώνει το ρυθμό του μεταβολισμού και της κυκλοφορίας του αίματος. Από την άλλη, το νερό βοηθά το σώμα σου να συγκρατεί και να απελευθερώνει θερμότητα με αργούς ρυθμούς, διατηρώντας μια πιο σταθερή θερμοκρασία.

Την αίσθηση του κρύου μπορεί επίσης να προκαλούν οι χαμηλές τιμές σιδήρου ή βιταμίνης Β12- και τα δύο παίζουν σημαντικό ρόλο στην εξισορρόπηση της θερμοκρασίας στο σώμα. Σε κάθε περίπτωση, αν νιώθεις διαρκώς ότι κρυώνεις, η καλύτερη λύση είναι να ζητήσεις μια ιατρική συμβουλή.