top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Είναι η κόρη των M. Douglas-C. Zeta Jones το επόμενο it-girl που θα μας απασχολήσει;
  3. Όλες οι τάσεις που είχε προβλέψει και τελειοποιήσει η Carrie Bradshaw
  4. Καλοκαίρι 2017: Tα 6 items που θα κάνουν θραύση στο Instagram
  5. 5 λάθη που κάνεις στην επικοινωνία με τον σύντροφό σου
  6. Jennifer Lopez: Η πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση με τα δίδυμά της
  7. Σου έχουμε τα 5 καλύτερα beauty νέα (και αγορές) της εβδομάδας
  8. Cara Delevingne: Χωρίς ίχνος τρίχας στο κεφάλι της! (φωτογραφία)
  9. 8 πράγματα που δεν ήξερες για το γάμο με κάποιο μέλος της Βρετανικής Βασιλικής Οικογένειας
  10. Είναι πιθανότερο να αγχώνεσαι αν χρησιμοποιείς συχνά αυτή τη λέξη
  11. Πρωτεΐνη στη διατροφή: Τα 4 βασική λάθη που κάνεις
  12. Καλεσμένη σε γάμο: 7 must-follow συμβουλές για να ξεχωρίσεις!
  13. Αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να ετοιμαστείς το πρωί
  14. Heath Ledger: Η αδερφή του αποκαλύπτει την αλήθεια για το θάνατο του

Είναι πολλά πρωινά που ξυπνάς με κακή διάθεση χωρίς να ξέρεις το γιατί; Μπορεί να έχεις άγχος για κάποιο project στη δουλειά, να σε στεναχωρεί κάποιο προσωπικό πρόβλημα ή απλώς να είναι Δευτέρα και/ή να έχει μουντό καιρό- εσύ έχεις κακό mood και δεν ξέρεις πώς να το αλλάξεις. Ευτυχώς για σένα, το Prevention δημοσίευσε μια λίστα με 5 επιστημονικά αποδεδειγμένα και απλά tips τα οποία μπορούν να σου ανεβάσουν τη διάθεση και να σε κάνουν να χαμογελάσεις μέσα σε 10 λεπτά. 

Μια βόλτα στη φύση

Σύμφωνα με μια μελέτη του Stanford University, η φύση είναι το καλύτερο "φάρμακο" για την ψυχική υγεία. Μια βόλτα στο πάρκο ή η έκθεση στον ήλιο μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο συμπτωμάτων κατάθλιψης. 

Χαρούμενη μουσική

Ποτέ μην υποτιμάς τη δύναμη μιας ανεβαστικής playlist. Η μουσική ενεργοποιεί τα κέντρα ικανοποίησης του εγκεφάλου, κάνοντάς σε να αισθάνεσαι πιο ήρεμη και χαλαρή. 

Έντονο τεχνητό φως

Η έκθεση σε έντονο τεχνητό φως είναι μια ευρέως διαδεδομένη μέθοδος αντιμετώπισης της κατάθλιψης και άλλων ψυχικών νοσημάτων, με ευεργετικά αποτελέσματα ακόμη και σε πιο ελαφριές περιπτώσεις. 

Διαλογισμός

Συνδέσου με τον "εσώτερο" εαυτό σου κάνοντας καθημερινά διαλογισμό για 10 λεπτά. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο συστηματικός διαλογισμός μπορεί να αναπλάσει τις δομές του εγκεφάλου και να βελτιώσει τη φυσική κατάσταση. 

Άσκηση

Ενώ η προπόνηση είναι το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις όταν νιώθεις down, το να ενεργοποιηθείς φυσικά και πνευματικά μπορεί να μειώσει τα αρνητικά συναισθήματα και να σου ανεβάσει την ανδρεναλίνη. 

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Beauty news Τετάρτη 10.08.2016

MF Wish List

Τα καλλυντικά που λατρέψαμε αυτόν το μήνα

>