top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Είναι η κόρη των M. Douglas-C. Zeta Jones το επόμενο it-girl που θα μας απασχολήσει;
  3. Όλες οι τάσεις που είχε προβλέψει και τελειοποιήσει η Carrie Bradshaw
  4. Καλοκαίρι 2017: Tα 6 items που θα κάνουν θραύση στο Instagram
  5. 5 λάθη που κάνεις στην επικοινωνία με τον σύντροφό σου
  6. Jennifer Lopez: Η πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση με τα δίδυμά της
  7. Αυτά τα κλασικά παπούτσια επιστρέφουν από τα '90s και γίνονται ξανά cool
  8. Sienna Miller: Στους δρόμους της Νέας Υόρκης σαν σύγχρονη Μαρία Αντουανέτα
  9. Cara Delevingne: Χωρίς ίχνος τρίχας στο κεφάλι της! (φωτογραφία)
  10. Σου έχουμε τα 5 καλύτερα beauty νέα (και αγορές) της εβδομάδας
  11. Είναι πιθανότερο να αγχώνεσαι αν χρησιμοποιείς συχνά αυτή τη λέξη
  12. Πρωτεΐνη στη διατροφή: Τα 4 βασική λάθη που κάνεις
  13. Καλεσμένη σε γάμο: 7 must-follow συμβουλές για να ξεχωρίσεις!
  14. Αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να ετοιμαστείς το πρωί

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης έχουν αναδειχθεί πια σε ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα επικοινωνίας και οι μεγαλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ δεν θα μπορούσαν να μην εκμεταλλευτούν το γεγονός για την διαφήμιση των προϊόντων τους.

Έτσι, τα τελευταία χρόνια, ολοένα και μεγαλύτερο μέρος καταλαμβάνουν οι διαφημίσεις σε αυτά είτε άμεσα, είτε μέσω των διασημότερων celeberities και influencers που απευθύνονται σε απεριόριστο κοινό άμεσα, γρήγορα και εύκολα. Ωστόσο, τα πράγματα φαίνεται πως δεν θα είναι τόσο εύκολα πλέον για τις εταιρείες, αφού το Instagram είναι έτοιμο να προβεί σε δραστικές αλλάγές στον τομέα της έμμεσης διαφήμισης μέσω του εκάστοτε δημοφιλούς προφίλ. 

Νέοι κανόνες για τους διάσημους και τους influencers στο Instagram

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, δεν έχει δοθεί συγκεκριμένη οδηγία μέχρι στιγμής, όμως απαραίτητη θα είναι η χρήση φράσεων όπως "Sponsored" και "Promotion" ή το hashtag "#ad", που θα συνοδεύουν ανάλογες αναρτήσεις. Μάλιστα, οι κάτοχοι ανάλογων λογαριασμών έχουν ήδη λάβει προειδοποίηση να προσδιορίσουν με σαφήνεια πότε προωθούν προϊόντα στο Instagram έναντι πληρωμής. 

δφ

Από εδώ και στο εξής λοιπόν, θα πρέπει να δηλώνεται με απόλυτη σαφήνεια αν τα προϊόντα έχουν παραχωρηθεί δωρεάν, αν έχει γίνει πληρωμή για τη δημοσίευση ή αν υπάρχει επιχειρηματική ή οικογενειακή σχέση. 

ασδ

 

σδφ

Η αφορμή για τις νέες αυτές αλλαγές δόθηκε από την ομάδα υπεράσπισης Public Citizen η οποία διεξήγαγε τη δική της έρευνα το περασμένο έτος και υπέβαλε αίτηση δηλώνοντας ότι το Instagram έχει γίνει ανεξέλεγκτο πεδίο συγκαλυμμένης διαφήμισης και πως είναι πια καιρός να μπουν περιορισμοί.

"Είναι συχνά ασαφές αν ένας χρήστης του Instagram πληρώνεται για να δημοσιεύσει μια φωτογραφία προϊόντος ή εάν το χρησιμοποιεί πραγματικά. Οι εταιρίες χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ επηρεασμού ως κύριο τρόπο για να προσεγγίσουν τους νέους καταναλωτές και αποκομίζουν χρηματικά οφέλη", αναφέρει το τελικό αποτέλεσμα της έρευνας. 

δφ

Μεταξύ των προσωπικοτήτων της εν λόγω λίστας, που "εκμεταλλεύονται" το Instagram για να αυξήσουν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς με έμμεσο τρόπο, και πολλές stars όπως η Rihanna και η Kim Kardashian.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Beauty news Τετάρτη 10.08.2016

MF Wish List

Τα καλλυντικά που λατρέψαμε αυτόν το μήνα

>