top article

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης έχουν αναδειχθεί πια σε ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα επικοινωνίας και οι μεγαλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ δεν θα μπορούσαν να μην εκμεταλλευτούν το γεγονός για την διαφήμιση των προϊόντων τους.

Έτσι, τα τελευταία χρόνια, ολοένα και μεγαλύτερο μέρος καταλαμβάνουν οι διαφημίσεις σε αυτά είτε άμεσα, είτε μέσω των διασημότερων celeberities και influencers που απευθύνονται σε απεριόριστο κοινό άμεσα, γρήγορα και εύκολα. Ωστόσο, τα πράγματα φαίνεται πως δεν θα είναι τόσο εύκολα πλέον για τις εταιρείες, αφού το Instagram είναι έτοιμο να προβεί σε δραστικές αλλάγές στον τομέα της έμμεσης διαφήμισης μέσω του εκάστοτε δημοφιλούς προφίλ. 

Νέοι κανόνες για τους διάσημους και τους influencers στο Instagram

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, δεν έχει δοθεί συγκεκριμένη οδηγία μέχρι στιγμής, όμως απαραίτητη θα είναι η χρήση φράσεων όπως "Sponsored" και "Promotion" ή το hashtag "#ad", που θα συνοδεύουν ανάλογες αναρτήσεις. Μάλιστα, οι κάτοχοι ανάλογων λογαριασμών έχουν ήδη λάβει προειδοποίηση να προσδιορίσουν με σαφήνεια πότε προωθούν προϊόντα στο Instagram έναντι πληρωμής. 

δφ

Από εδώ και στο εξής λοιπόν, θα πρέπει να δηλώνεται με απόλυτη σαφήνεια αν τα προϊόντα έχουν παραχωρηθεί δωρεάν, αν έχει γίνει πληρωμή για τη δημοσίευση ή αν υπάρχει επιχειρηματική ή οικογενειακή σχέση. 

ασδ

 

σδφ

Η αφορμή για τις νέες αυτές αλλαγές δόθηκε από την ομάδα υπεράσπισης Public Citizen η οποία διεξήγαγε τη δική της έρευνα το περασμένο έτος και υπέβαλε αίτηση δηλώνοντας ότι το Instagram έχει γίνει ανεξέλεγκτο πεδίο συγκαλυμμένης διαφήμισης και πως είναι πια καιρός να μπουν περιορισμοί.

"Είναι συχνά ασαφές αν ένας χρήστης του Instagram πληρώνεται για να δημοσιεύσει μια φωτογραφία προϊόντος ή εάν το χρησιμοποιεί πραγματικά. Οι εταιρίες χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ επηρεασμού ως κύριο τρόπο για να προσεγγίσουν τους νέους καταναλωτές και αποκομίζουν χρηματικά οφέλη", αναφέρει το τελικό αποτέλεσμα της έρευνας. 

δφ

Μεταξύ των προσωπικοτήτων της εν λόγω λίστας, που "εκμεταλλεύονται" το Instagram για να αυξήσουν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς με έμμεσο τρόπο, και πολλές stars όπως η Rihanna και η Kim Kardashian.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>