top article

Μπορεί να έφαγες ένα πλήρες γεύμα μόλις πριν μια ώρα και τελικά να σκέφτεσαι "μα πώς γίνεται να πεινάω πάλι;" Μην ανησυχείς γιατί δεν είσαι μόνη, αφού υπάρχουν πολλές γυναίκες (και άντρες) εκεί έξω που έχουν ακριβώς την ίδια απορία. 

Σύμφωνα με πολλές έρευνες που έχουν γίνει, η πείνα συνδέεται οφείλεται σε μία πληθώρα παραγόντων, από το είδος των σνακ που καταναλώνεις μέχρι και τον τρόπο που κοιμάσαι. Πιο συγκεκριμένα όμως, υπάρχουν 5 βασικές και κοινές συνήθειες που προκαλούν αυτό συνεχές αίσθημα πείνας που νιώθεις. Ποιες είναι αυτές; Δες παρακάτω!

#1 Τρως πολλούς υδατάνθρακες

Όπως λευκό ψωμί, μακαρόνια και πίτσα. Σίγουρα μια φορά στο τόσο χρειάζονται, όμως πρόκειται για τροφές που "καίει" πολύ γρήγορα ο οργανισμός σου και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πεινάς πολύ πιο εύκολα.

#2 Δεν κοιμάσαι καλά

Όλοι γνωρίζουν ότι ο σωστός ύπνος είναι ένα από τα μυστικά για έναν υγιή και παραγωγικό οργανισμό, όμως συνδέεται εξίσου και με την όρεξη σου. Έχει παρατηρηθεί, ότι η υπερβολική κατανάλωση φαγητού πολλές φορές οφείλεται και στην έλλειψη ύπνου, με αποτέλεσμα μεταξύ άλλων και την αύξηση του βάρους. 

#3 Μπορεί απλά τελικά να διψάς

Είναι αρκετά συχνό φαινόμενο να μπερδεύουμε το αίσθημα της δίψας με αυτό της πείνας, όμως δεν θα έπρεπε. Δοκίμασε να πίνεις περισσότερο νερό καθημερινά και θα δεις αμέσως διαφορά!

#4 Αγχώνεσαι πολύ

Μπορεί σε μικρές περιόδους το άγχος να σου κόβει την όρεξη, όμως όταν αυτό γίνεται σχεδόν καθημερινή συνήθεια έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνει όλο και περισσότερο την πείνα σου, ανεξαρτήτως του πόσο τρως. Ίσως λίγη άσκηση,  yoga ή και διαλογισμός να σε βοηθήσουν αρχικά να αποβάλλεις το στρες από τη ζωή και έπειτα να βρεις μια ισορροπία στη διατροφή σου!

#5 Τα φαγητά με χαμηλά λιπαρά

Μπορεί να σε εκπλήξει, όμως όλα εκείνα τα φαγητά με την ετικέτα του "low-fat" είναι και εκείνα που σου ανοίγουν περισσότερο την όρεξη. Ο λόγος είναι γιατί σε αυτά υπάρχει πολλή περισσότερη ζάχαρη από όση υπάρχει στα αντίστοιχα "full-fat". Αυτό συμβαίνει διότι η ζάχαρη προστίθεται ως συμπλήρωμα γεύσης, καθώς αν δεν υπήρχε τότε δεν το εκάστοτε φαγητό δεν θα είχε και καμία γεύση. Καταλαβαίνεις λοιπόν, ότι πρακτικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίσεις να τα τρως, αλλά καλύτερα να επιλέξεις κάτι περισσότερο υγιεινό ή και φυτικό!

Tags

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>