Αν περάσεις μπροστά του μόνος σου ούτε που θα το καταλάβεις. Μόλις όμως ένα ζευγάρι, δύο άνθρωποι μαζί, κάνουν την εμφάνισή τους όλα αλλάζουν! Φως, χρώματα, μουσική, ένα καλωσόρισμα, μίνι πανηγυρισμός της αγάπης και φυσικά κέρασμα.

Η Coca Cola επανέφερε φέτος την Valentine's Day Version, τη νέα εξελιγμένη μορφή διανομής αναψυκτικών που προσελκύει το κοινό με ένα μοναδικό τρόπο. Πρόκειται για ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης που τοποθετήθηκε σε διάφορες πόλεις και εμφανίζεται αποκλειστικά σε ζευγάρια. Εκείνο που εντυπωσιάζει ακόμη περισσότερο είναι ότι το μηχάνημα ρωτά τα ονόματα των ερωτευμένων και τα τυπώνει αυτομάτως στη συσκευασία που τους κερνά. Ανάλογο εγχείρημα, είχε επαναληφθεί το 2012 σε άλλη μία Valentine's Day Vesrsion, όταν η εταιρία ζητούσε από τα ζευγάρια να ταυτοποιήσουν ότι είναι μαζί με μια αγκαλιά μπροστά του. Το βίντεο είναι απολαυστικό!


Σχετικά Θέματα:
Sneak Preview: Στο photo booth του Vanity Fair after-party
Η χθεσινή βραδιά ήταν ότι κοντινότερο έχουμε κάνει σε τρίο με τον σύζυγό μου”
H Scarlett Johanson είναι έγκυος!

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>