top article

1. Μπείτε σε πρόγραμμα

Αυτό χρειάζονται τα παιδιά – και οι γονείς. Θέσε προτεραιότητες, φτιάξε λίστες και οργάνωσε σωστά τη ρουτίνα, τα θέματα υγείας και την καθημερινότητα του παιδιού, ώστε να ξεκινήσει καλά η νέα σεζόν και να συνεχιστεί το ίδιο καλά.

2. Βρείτε χρόνο για ύπνο

Τυπικά οι ενήλικες χρειάζονται 7-9 ώρες ύπνου κάθε βράδυ και τα παιδιά σχολικής ηλικίας 9-11 ώρες. Σύμφωνα με τον αμερικανικό οργανισμό Centers for Disease Control and Prevention, οι μαθητές που κοιμούνται 8,5-9,5 ώρες κάθε βράδυ μπορεί να βελτιώσουν την υγεία, την ακαδημαϊκή τους επίδοση και την ποιότητα της ζωής τους.

3. Κάντε εμβόλιο για τη γρίπη

Κι όμως, μια επιδημία μπορεί να ξεκινήσει και μέσα στον Οκτώβριο. Βάλ’ το στο πρόγραμμα. Ο καλύτερος τρόπος για να την αποφύγεις είναι να κάνετε όλη η οικογένεια το εμβόλιο. Χρειάζονται περίπου 2 εβδομάδες μετά τον εμβολιασμό για να αναπτυχθούν στο σώμα σας τα αντισώματα που προσφέρουν προστασία από τη γρίπη.

Διάβασε περισσότερα στο TheMamagers.gr

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

Shopping Παρασκευή 22.12.2017

MF Editorial: Μetamorphosis

H Eυαγγελία Αραβανή μεταμορφώνεται για τη Madame Figaro σε Ωραία της Ημέρας

>