Η εταιρεία που απέσπασε το βραβείο Beauty Stars with Attitude "Ελληνικές Ρίζες".
Ο διαγωνισμός ομορφιάς Beauty Stars by Madame Figaro επέστρεψε για να βραβεύσει τα top προϊόντα της χρονιάς, αλλά και τις πιο αξιομνημόνευτες πρωτοβουλίες των beauty brands. Influencers, beauty experts και αναγνώστριες της Madame Figaro ψήφισαν στο beautystars.madamefigaro.gr αναδεικνύοντας έτσι τους νικητές, οι οποίοι βραβεύτηκαν σε μια λαμπερή all star εκδήλωση.
Το βραβείο Beauty Stars with Attitude "Ελληνικές Ρίζες" απονεμήθηκε στην Mastic Spa, τα προϊόντα της οποίας βασίζουν τις συνθέσεις τους κατά κύριο λόγο στη μαστίχα, βασικό προϊόν της Χίου.
Η ιστορία της εταιρείας Mastic Spa, της χιώτικης οικογένειας Σόδη, ξεκινά το 1875, όταν το πρώτο φαρμακείο "Σόδης" μεταφέρεται από την Κωνσταντινούπολη στη Χίο, όπου και λειτουργεί μέχρι σήμερα. Το φαρμακείο ήταν παράλληλα και ένα εργαστήριο μαστίχας, που αξιοποίησε τις μοναδικές
ιδιότητές της για επούλωση πληγών και στοματική υγιεινή και δημιούργησε κρέμες και αλοιφές προσώπου καθώς και σκευάσματα για τριχόπτωση και ερεθισμένο δέρμα. Το 1955 ξεκίνησε η δραστηριότητα του Ιωάννη Μ. Σόδη, ενός ανιδιοτελούς ανθρώπου που αγωνίστηκε για τα συμφέροντα του τόπου του και οραματίστηκε το ταξίδι της μαστίχας εκτός των στενών ορίων της Χίου, σε όλο τον κόσμο, μέσω της κοσμητολογίας.

Δημιούργησε το πρώτο παγκοσμίως προϊόν με μαστίχα, την "ουλοθεραπευτική οδοντόκρεμα Masticdent", που είναι και η ρίζα των Mastic Spa, και άνοιξε το 1970 με τη σύζυγό του Βίνα μια μπουτίκ καλλυντικών δίπλα στο φαρμακείο του. Αφού ανέλαβαν την αντιπροσωπεία και την παρασκευή καλλυντικών για δύο γαλλικές εταιρείες, απέκτησαν την
απαραίτητη τεχνογνωσία ώστε να δημιουργήσουν περισσότερα καλλυντικά σκευάσματα με βάση τη μαστίχα, το μαστιχέλαιο και τα εσπεριδοειδή, όλα καρποί της χιώτικης γης.


Τον Ιωάννη Μ. Σόδη διαδέχονται στις αρχές του ’90 οι γιοι του, που προωθούν πανελλαδικά τα προϊόντα με την επωνυμία "Mastic" και μετατρέπουν την εταιρεία σε αυτό που σήμερα γνωρίζουμε ως "Mastic Spa". Η Σοφία και η Βίνα Σόδη αποτελούν την πέμπτη γενιά της οικογένειας, είναι διαποτισμένες με το ίδιο πάθος και αποφασισμένες να χαράξουν νέους ορίζοντες για τη μοναδική μαστίχα μέσα από την κοσμητολογία, με γνώμονα την ποιότητα του χειροποίητου καλλυντικού και το βλέμμα στραμμένο στην παγκόσμια αγορά.