Το welness site της διάσημης ηθοποιού γίνεται σειρά
Με την νέα της επαγγελματική της κίνηση η Gwyneth Paltrow είναι έτοιμη να κάνει το Goop μέρος της καθημερινότητάς μας. Η διάσημη ηθοποιός υπέγραψε συμβόλαιο με το Netflix για μία σειρά σε στυλ ντοκιμαντέρ που θα εστιάζει στο ψυχικό, σωματικό και σεξουαλικό wellness.
Σύμφωνα με το Variety κάθε επεισόδιο θα έχει διάρκεια 30 λεπτά στα οποία η ομάδα του Goop θα συζητά με γιατρούς, ειδικούς και ερευνητές γύρω από το θέμα της ευεξίας. Σκοπός αυτού του νέου επιχειρηματικού πλάνου της Paltrow και της ομάδας της είναι να παρουσιάσουν μία σειρά wellness με υψηλή αισθητική καθώς, όπως πιστεύουν, είναι κάτι που λείπει από την τηλεόραση. "Η Gwyneth είναι ένας εξαιρετικά οπτικός άνθρωπος. Η ποιότητα είναι πολύ σημαντική σε ό,τι και αν κάνουμε. Είτε αφορά προϊόντα, είτε brainstorming θέλει όλα να γίνονται σωστά", δήλωσε χαρακτηριστικά η Elise Loehnen, διευθύντρια περιεχομένου.
"Συζητούσαμε για το ζήτημα της πλατφόρμας και το πού βρίσκεται το κοινό μας. Βλέπουν Netflix. Κάποια από τα πιο μεγάλα θέματα που θέλουμε να εκθέσουμε απαιτούν τηλεοπτικό budget, έτσι δεν υπήρχε καλύτερος συνεργάτης για να επιλέξουμε", πρόσθεσε.
Να θυμίσουμε πως το Goop ξεκίνησε το 2008 ως newsletter που έστελνε η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός στην mailist της και σε σύντομο χρονικό διάστημα εξελίχθηκε σε έναν new age κολοσσό αξίας 250 εκατομμυρίων δολαρίων. Αν και κατά καιρούς έχει δεχθεί έντονη κριτική για τις πανάκριβες ολιστικές συμβουλές του, συνεχίζει να έχει ένα πιστό κοινό.