top article

Είναι μία από τις πιο επιτυχημένες και ακριβοπληρωμένες ηθοποιούς του Hollywood με τα πιο ζηλευτά μαλλιά στον κόσμο. Η Jennifer Aniston αποτελούσε ανέκαθεν πηγή έμπνευσης για όλες τις γυναίκες σε ό,τι αφορά τα μαλλιά της, από την εποχή που υποδυόταν τη Rachel στη σειρά "Friends". Μην ξεχνάμε το χτένισμα "The Rachel" ήταν το πιο δημοφιλές στα '90s.

Είναι αλήθεια! | H Alicia Vikander και ο Michael Fassbender έγιναν γονείς

Θέλοντας λοιπόν να μεταλαμπαδέψει τη σοφία της πάνω στην ομορφιά, δημιούργησε το δικό της beauty brand "Lolavie" μέσα από το οποίο θα παρουσιάσει - προς το παρόν- προϊόντα για τα μαλλιά, παντρεύοντας την επιστήμη με τη φύση. 

Ύστερα από το λανσάρισμα της εταιρείας, για την οποία μέρες τροφοδοτούσε το feed μας με ενδείξεις του τι μπορεί να είναι, η Aniston μοιράστηκε στο Instagram υλικό από τη backstage φωτογράφιση της καμπάνιας.

Η ίδια φαίνεται στο πρώτο βίντεο φανερά συγκινημένη και περήφανη για το πρότζεκτ, σε σημείο που δεν μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυά της. Στο πλευρό της δεν μπορούσε να απουσιάζει ο celebrity hairstylist, Chris McMillan που είναι υπεύθυνος όλα τα χρόνια που η Aniston βρίσκεται στη βιομηχανία του θεάματος, για τα μαλλιά της και φυσικά δεν θα μπορούσε να μην είναι σύμβουλός της στο εγχείρημά της. 

Η ίδια δήλωσε πως δουλεύει αυτό το πρότζεκτ εδώ και αρκετό καιρό, δημιουργώντας μία σειρά προϊόντων που είναι paraben-free, silicone-free, sulfate-free, phthalates-free, gluten-free, vegan και cruelty-free. 

Το πρώτο προϊόν που κυκλοφόρησε είναι ένα σπρέι ξεμπερδέματος που προσφέρει διάφορες άλλες ιδιότητες, πέρα από την προφανή και κοστίζει 25 δολάρια, με την Aniston να δεσμεύεται για πολλά ακόμη προϊόντα στη συνέχεια. 

Φωτο: Splash News/Ideal Image

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>