Δημοσιεύματα επικρίνουν την ηθοποιό και φαβορί για τον α' γυναικείο ρόλο σχετικά με ένα post που μπορεί να θεωρηθεί πως δεν τηρεί τους κανονισμούς της Ακαδημίας.
Η φετινή οσκαρική κούρσα, μεταξύ άλλων, χαρακτηρίζεται από την αλληλοεκτίμηση και τον ευγενή ανταγωνισμό ανάμεσα στους υποψηφίους. Κάτι όχι συνηθισμένο στον κόσμο του Χόλιγουντ, όπου οι προσωπικές έριδες και τα επαγγελματικά απωθημένα, αν μη τι άλλο, βρίθουν στη βιομηχανία. Τουλάχιστον σε επίπεδο δημόσιας εικόνας, η περίοδος των κινηματογραφικών βραβείων που κορυφώνεται στις 12/3 με την απονομή των 95ων Όσκαρ, έχει υπάρξει όαση σεβασμού και ειλικρινούς χαράς για επιτυχίες συναδέλφων. Όπως, για παράδειγμα, την καθολική αποδοχή που έχει γνωρίσει η επιστροφή του Brendan Fraser ("Η Φάλαινα") στο προσκήνιο ή αντίστοιχα το comeback του Κε Χούι Κουάν ("Τα Πάντα Όλα").
Ωστόσο, κάπως έτσι έλειψαν και οι κόντρες μεταξύ των γυναικείων οσκαρικών υποψηφιοτήτων, ιδίως στις ερμηνευτικές κατηγορίες. Αυτές αποτελούν διαχρονικά αγαπημένο θέμα των δημοσιογράφων (κυρίως των ΗΠΑ) που εμπνέονται "γαργαλιστικά" και κατάφωρα σεξιστικά άρθρα, στα οποία οραματίζονται "ξεμαλλιάσματα" και λοιπές γραφικότητες για χάρη των εύκολων clicks. Το εν λόγω κενό έρχονται να καλύψουν κείμενα που σχεδόν επινοούν αντιπαλότητες ή δημιουργούν τις προϋποθέσεις για αυτές. Τελευταίο "κρούσμα" άρθρα σαν αυτό του Daily Beast, το οποίο βάζει στο στόχαστρο την πρωταγωνίστρια του "Τα Πάντα Όλα", Μichelle Yeoh.
Δείτε περισσότερα στο athinorama.gr




