Η ταχύτατα ανερχόμενης ηθοποιός πρωταγωνιστεί στη νέα ταινία του Στέργιου Πάσχου.
Κάτω από το όνομα της Κλέλιας Ανδριολάτου θα βρείτε μόλις έξι δουλειές σε σινεμά και τηλεόραση, ωστόσο πανελλαδικά πρέπει να είναι ελάχιστοι εκείνοι που δεν τη γνωρίζουν. Προτού γίνει διάσημη μέσα από τη συμμετοχή της στις σειρές "Μπρούσκο" και φυσικά το "Maestro" του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, τη γνωρίσαμε στη μεγάλη οθόνη χάρη στο "18" (2021), το κοινωνικό δράμα του Βασίλη Δούβλη. Τώρα τη συναντάμε εκ νέου κινηματογραφικά στον "Τελευταίο Ταξιτζή", την ταινία του Στέργιου Πάσχου ("Άφτερλωβ"), που απέσπασε δύο βραβεία στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης (καλύτερης ανδρικής ερμηνείας και κριτικών) και διεκδίκησε πέντε Ίριδες από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου.
Η Ανδριολάτου υποδύεται μια νεαρή γυναίκα σε συναισθηματικό αδιέξοδο, η οποία εγκλωβίζεται στην εμμονή ενός μεγαλύτερού της άντρα, που βιώνει έντονη υπαρξιακή κρίση. Όλα ξεκινούν το βράδυ που ένας ταξιτζής (Κώστας Κορωναίος) βλέπει έναν πελάτη του να αυτοκτονεί τη στιγμή που τον αφήνει στον προορισμό του. Σοκαρισμένος, την επόμενη μέρα επιστρέφει στο σημείο όπου συναντά την Ελένη (Ανδριολάτου). Αρχικά κρύβουν και οι δύο την πραγματική σχέση τους με τον νεκρό, περνούν τις επόμενες ώρες μαζί, αλλά σύντομα η επαφή τους παίρνει σκοτεινές και απροσδόκητες κατευθύνσεις.
Η ηθοποιός παραδίδει μια χαμηλότονη ερμηνεία υπόκωφης έντασης, η οποία της χάρισε, μάλιστα, μία υποψηφιότητα από την Ακαδημία. Άραγε η ίδια ακολουθεί συγκεκριμένη μέθοδο όταν καλείται να ενσαρκώσει ένα ρόλο ή ανταποκρίνεται ενστικτωδώς σε όσα γράφονται στο σενάριο; "Θα έλεγα ότι είναι κυρίως αποτέλεσμα συνεννόησης με την ομάδα, μιας και είμαστε αλληλεξαρτώμενοι και συν-δημιουργοί ενός πράγματος. Το ένστικτο έρχεται μετά. Δεν συνηθίζω να προσχεδιάζω τη σκηνή. Προετοιμάζομαι και στη συνέχεια αφήνομαι στη στιγμή και στο συμπαίκτη μου", απαντά η Ανδριολάτου.
Συνέχισε την ανάγνωση στο athinorama.gr