August 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Celebrities

Meghan Markle | Τα νούμερα τηλεθέασης της εκπομπής της στο Netflix είναι πιο καταστροφικά από ό,τι φανταζόμασταν

Meghan Markle | Τα νούμερα τηλεθέασης της εκπομπής της στο Netflix είναι πιο καταστροφικά από ό,τι φανταζόμασταν Lukas Schulze/Getty Images for Invictus Games Düsseldorf 2023/Ideal Images

Η εκπομπή lifestyle της Meghan έλαβε καταστροφική υποδοχή από τους κριτικούς και απογοητευτική τηλεθέαση. Ήταν μια παταγώδης αποτυχία.

Η lifestyle εκπομπή της Meghan Markle,  με τίτλο With Love, Meghan στο Netflix αποδείχθηκε αποτυχία. Μπορούμε να το πούμε με σιγουριά. Η δούκισσα του Sussex δέχτηκε ένα μπαράζ κριτικής όταν η εκπομπή κυκλοφόρησε στην πλατφόρμα στις 4 Μαρτίου.

"Είναι τόσο απαίσιο που είναι σχεδόν συναρπαστικό, και πηγές στο Netflix ελπίζουν ότι θα προσελκύσει ένα κοινό "haters" που θα παρακολουθήσουν την εκπομπή μόνο και μόνο για να την επικρίνουν", συνοψίζει η Daily Mail.

Μια μεγάλη αποτυχία στο Netflix

Πώς είναι η τηλεθέαση; Αξίζει να θυμηθούμε ότι το Netflix κατατάσσει τις εκπομπές του με βάση τον αριθμό των "προβολών", έναν μέσο όρο που ορίζει ως τον συνολικό αριθμό ωρών παρακολούθησης διαιρούμενο με τη συνολική διάρκεια του προγράμματος. Λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία του With Love, Meghan, το εβδομαδιαίο (και παγκόσμιο) top10 του κοινού του Netflix επιβεβαίωσε την τάση: H εκπομπή μόλις που είχε καταφέρει να ξεγλιστρήσει στη δέκατη θέση, με 2,6 εκατομμύρια "προβολές" (για 12,6 εκατομμύρια συνολικές ώρες παρακολούθησης). 

Τα στοιχεία τηλεθέασης του Netflix για τους πρώτους έξι μήνες του έτους είναι ακόμη πιο αποκαλυπτικά: Η εκπομπή της Meghan Markle κατατάσσεται 383η στη λίστα της πλατφόρμας με τα προγράμματα με τις περισσότερες προβολές. Με 5,3 εκατομμύρια προβολές και 25,5 εκατομμύρια συνολικές ώρες προβολής, ακόμη και η σειρά όπου έπαιζε, το Suits, συνεχίζει να παρακολουθείται περισσότερο.

Όπως ήταν αναμενόμενο, το Νο1 πρόγραμμα αυτού του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς είναι η σειρά Adolescence (υποψήφια 13 φορές για τα βραβεία Emmy): Έχει συνολικά 144,8 εκατομμύρια "προβολές" (555,1 εκατομμύρια ώρες προβολής). Είναι μπροστά από τις σεζόν 2 και 3 του Squid Game (με 117,3 εκατομμύρια και 71,5 εκατομμύρια προβολές αντίστοιχα). 

Διαβάστε Επίσης

 

BEST OF NETWORK