Η εκπομπή lifestyle της Meghan έλαβε καταστροφική υποδοχή από τους κριτικούς και απογοητευτική τηλεθέαση. Ήταν μια παταγώδης αποτυχία.
Η lifestyle εκπομπή της Meghan Markle, με τίτλο With Love, Meghan στο Netflix αποδείχθηκε αποτυχία. Μπορούμε να το πούμε με σιγουριά. Η δούκισσα του Sussex δέχτηκε ένα μπαράζ κριτικής όταν η εκπομπή κυκλοφόρησε στην πλατφόρμα στις 4 Μαρτίου.
"Είναι τόσο απαίσιο που είναι σχεδόν συναρπαστικό, και πηγές στο Netflix ελπίζουν ότι θα προσελκύσει ένα κοινό "haters" που θα παρακολουθήσουν την εκπομπή μόνο και μόνο για να την επικρίνουν", συνοψίζει η Daily Mail.
Μια μεγάλη αποτυχία στο Netflix
Πώς είναι η τηλεθέαση; Αξίζει να θυμηθούμε ότι το Netflix κατατάσσει τις εκπομπές του με βάση τον αριθμό των "προβολών", έναν μέσο όρο που ορίζει ως τον συνολικό αριθμό ωρών παρακολούθησης διαιρούμενο με τη συνολική διάρκεια του προγράμματος. Λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία του With Love, Meghan, το εβδομαδιαίο (και παγκόσμιο) top10 του κοινού του Netflix επιβεβαίωσε την τάση: H εκπομπή μόλις που είχε καταφέρει να ξεγλιστρήσει στη δέκατη θέση, με 2,6 εκατομμύρια "προβολές" (για 12,6 εκατομμύρια συνολικές ώρες παρακολούθησης).
Τα στοιχεία τηλεθέασης του Netflix για τους πρώτους έξι μήνες του έτους είναι ακόμη πιο αποκαλυπτικά: Η εκπομπή της Meghan Markle κατατάσσεται 383η στη λίστα της πλατφόρμας με τα προγράμματα με τις περισσότερες προβολές. Με 5,3 εκατομμύρια προβολές και 25,5 εκατομμύρια συνολικές ώρες προβολής, ακόμη και η σειρά όπου έπαιζε, το Suits, συνεχίζει να παρακολουθείται περισσότερο.
Όπως ήταν αναμενόμενο, το Νο1 πρόγραμμα αυτού του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς είναι η σειρά Adolescence (υποψήφια 13 φορές για τα βραβεία Emmy): Έχει συνολικά 144,8 εκατομμύρια "προβολές" (555,1 εκατομμύρια ώρες προβολής). Είναι μπροστά από τις σεζόν 2 και 3 του Squid Game (με 117,3 εκατομμύρια και 71,5 εκατομμύρια προβολές αντίστοιχα).