Στο μάτι του κυκλώνα βρίσκεται αυτές τις μέρες η sexy ηθοποιός.
Η Sydney Sweeney δέχεται κριτική από τους θαυμαστές της για την υποτιθέμενη προώθηση "ναζιστικής προπαγάνδας" με την καινούργια της διαφήμιση "Great Jeans” για την American Eagle Outfitters.
Η εταιρεία ρούχων ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η σταρ της σειράς "Euphoria" ηγείται της καινούργιας της καμπάνιας με το σλόγκαν "Sydney Sweeney Has Great Jeans".
Σε μία από τις διαφημίσεις, η 27χρονη ηθοποιός, ντυμένη ολόκληρη σε τζιν, βάδισε προς μια πινακίδα της American Eagle και την έβαψε.
Η λέξη "Genes" διαγράφηκε με μια λευκή γραμμή για να διορθωθεί σε "Jean".Σε ένα ακόμη από τα βίντεο της καμπάνιας, η ηθοποιός φαίνεται να κουμπώνει και να κλείνει το τζιν της ενώ είναι ξαπλωμένη. Μια φωνή στο βάθος παρουσιάζει τη Sweeney να μιλά για το πώς τα γενετικά χαρακτηριστικά που μεταφέρονται από τους γονείς στα παιδιά συχνά καθορίζουν χαρακτηριστικά όπως το "χρώμα των μαλλιών, την προσωπικότητα και ακόμα και το χρώμα των ματιών".
Η Sweeney που έχει μπλε μάτια, τελείωσε το βίντεο κοιτάζοντας την κάμερα και λέγοντας, "Μy jeans are blue".
Oι αντιδράσεις στα social media
Πολλοί χρήστες του TikTok κατηγόρησαν τη διαφήμιση ότι είναι "ναζιστική προπαγάνδα", υποστηρίζοντας ότι προωθεί τα γενετικά χαρακτηριστικά της Sweeney με τα ξανθά μαλλιά και τα μπλε μάτια. "Όταν αυτά τα χαρακτηριστικά ανυψώνονται συνεχώς ως δείγμα γενετικής ανωτερότητας, ξέρουμε πού οδηγεί αυτό", είπε ένας TikToker. "Η ιστορία μάς έχει διδάξει πως αυτά τα χαρακτηριστικά έχουν χρησιμοποιηθεί για να υποστηρίξουν μια φυλετική ιεραρχία", πρόσθεσε.
Πολλοί θαυμαστές συμφώνησαν με τα συναισθήματα του χρήστη του TikTok και εξέφρασαν την αποδοκιμασία τους για τη διαφήμιση στην ενότητα σχολίων της ανάρτησης της American Eagle. "Ποιος ενέκρινε αυτήν την καμπάνια;" έγραψε ένας χρήστης.
"Η διαφήμιση κάνει ένα λογοπαίγνιο με τις λέξεις jeans και genes (γονίδια). Το κάνουν αυτό σε μια μάρκα που ονομάζεται American Eagle Outfitters, το 2025 στις ΗΠΑ, σε μια στιγμή που βιώνουμε κάθε είδους ρατσισμού από τις αλλαγές πολιτικής που προέρχονται από τον Λευκό Οίκο. Αυτό που κατανοούμε είναι πως το spot ουσιαστικά προσπαθεί να αποδομήσει την πρόοδο που έχουμε κάνει για να γίνουμε μια πιο ενωμένη και ποικιλόμορφη κοινωνία", αναφέρει η Lola Bakare, σύμβουλος μάρκετινγκ και συγγραφέας του υπεύθυνου μάρκετινγκ."Πρέπει να σκεφτείτε τις αποφάσεις μιας μάρκας σε μια στιγμή όπως αυτή, σε ένα τέτοιο πλαίσιο, πολύ προσεκτικά γιατί γνωρίζουμε πόσες σκέψεις και σχέδια απαιτούνται για αυτές τις τεράστιες διεθνείς καμπάνιες".