Τι αποκάλυψε η πρώην Posh Spice στο νέο ντοκιμαντέρ του Netflix με θέμα τη ζωή και την καριέρα της;
Πρεμιέρα έκανε στο Netflix το νέο ντοκιμαντέρ της Victoria Beckham. Στο πρώτο επεισόδιο η πρώην Posh Spice και WAG μιλάει για το ξεκίνημα της καριέρας της στον χώρο της μόδας.
Σε ένα σημείο την παρακολουθούμε να θυμάται τη διαβόητη καμπάνια του οίκου Marc Jacobs του 2007, στην οποία έβγαινε από μια μεγάλη χάρτινη τσάντα Marc Jacobs με μια γιγάντια σακούλα στο κεφάλι.
"Κανείς δεν με έπαιρνε στα σοβαρά στον κλάδο"
Ο καταξιωμένος φωτογράφος Juergen Teller επέμεινε ότι είχε σκηνοθετήσει τις φωτογραφίες επειδή η Victoria είχε τη φήμη ότι φαινόταν "γκρινιάρα και σοβαρή χωρίς αίσθηση του χιούμορ. Ήθελε να δείξει την πιο ανάλαφρη της πλευρά".
Ωστόσο η σύζυγος του David Beckham παραδέχτηκε τώρα ότι ένιωσε σαν "περίγελος" αφότου την επέλεξαν να γίνει μοντέλο για την εταιρεία υψηλής ραπτικής, μόνο και μόνο για να "γελάσουν σε βάρος της" με τις εικόνες.
Μιλώντας στη νέα της σειρά ντοκιμαντέρ του Netflix, είπε: "Όταν είδα για πρώτη φορά αυτές τις φωτογραφίες, τρομοκρατήθηκα. Με κορόιδευαν πολύ. Και τότε συνειδητοποίησα ότι ήμουν περίγελος. Κανείς δεν με έπαιρνε στα σοβαρά σε αυτόν τον κλάδο" εξήγησε η Victoria. Και συνέχισε: "Ήξερα ότι ήθελα να γίνω σχεδιάστρια, ότι είχα μια οπτική γωνία, αλλά ήξερα επίσης ότι χρειαζόμουν κάποιον να πιστέψει σε μένα".
Ο σημαντικός ρόλος του Roland Mouret
Ευτυχώς, κατάφερε να βρει έναν μέντορα στο πρόσωπο του σχεδιαστή Roland Mouret, ο οποίος τη συμβούλεψε ότι έπρεπε να "εξαφανίσει" την εικόνα της WAG. "Για να ξεκινήσω αυτό το νέο κεφάλαιο της ζωής μου, έπρεπε να αλλάξω και να αποβάλω τις άλλες περσόνες", εξήγησε η Victoria. "Έγινα μια πιο απλή, πιο κομψή εκδοχή του εαυτού μου και έπιασα δουλειά".

Η προσπάθεια αποδείχθηκε επιτυχημένη οπότε συνέχισε να αναδημιουργεί την καμπάνια της για τον Marc Jacobs το 2018 για τη δική της ετικέτα.