Comfort zone
Στο πλαίσιο του προγράμματος Μεγάλο Σινεμά Μικρές Οθόνες, οι ψηφιακές προβολές στο κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση συνεχίζονται με ταινίες μικρού μήκους νέων Ελλήνων σκηνοθετών. Oι επιλεγμένοι σκηνοθέτες, εκτός από υπότροφοι του Ιδρύματος Ωνάση, έχουν και άλλα κοινά: παρουσιάζουν στο αφιέρωμα της εβδομάδας τις ταινίες που τους καθιέρωσαν, έχουν ταξιδέψει με τις ταινίες τους σε φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό και οι περισσότεροι ετοιμάζονται για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους.

Από τις 9 έως τις 15 Ιουλίου, ο Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος μάς στέλνει από ένα απομονωμένο νησί, το 2019, μια Καρτ ποστάλ από το τέλος του κόσμου, προτού ακολουθήσει μία αξιομνημόνευτη πορεία σε διεθνή φεστιβάλ. H Ειρήνη Βιανέλλη μας εμβαπτίζει σε animation κόσμους με το Icebergs, την υπαρξιακή μαύρη κωμωδία που έφτασε στην προκριματική φάση για τα Όσκαρ το 2019 και η οποία βασίζεται στο διήγημα "Σκηνές" του Ευθύμη Φιλίππου, καθώς και με Το φύλλο της λεύκας, με πηγή έμπνευσης το ομώνυμο ποίημα του Γιώργου Σεφέρη.
Η Αρασέλη Λαιμού παρουσιάζει μια τραγικωμωδία για τα σύνορα στο Ο Μιγκέλ Άλβαρες φοράει περούκα, που έχει συμμετάσχει σε φεστιβάλ από τη Δράμα έως το Ρίο ντε Τζανέιρο. Ο Αριστοτέλης Μαραγκός επιστρατεύει τον Χρήστο Βαλαβανίδη στον ρόλο ενός μεσήλικα στη σύγχρονη Ελλάδα και κατακτά τα φεστιβάλ, από το Λοκάρνο έως την Αθήνα, με την ταινία του, Μακαρισμοί. Η Έφη Παππά μάς συστήνει μια γιαγιά που ξέρει να κάνει "μαγικά" με την animation ταινία My Stuffed Granny, η οποία συγκέντρωσε συνολικά είκοσι διεθνή βραβεία (στα φεστιβάλ κινηματογράφου Εδιμβούργου, Τόκυο, Παλμ Σπρινγκς, Νέας Υόρκης, μεταξύ άλλων) και εκατοντάδες άλλες σημαντικές υποψηφιότητες.