Το Dae άνοιξε τις πόρτες του μόλις το περασμένο καλοκαίρι.
To Dae είναι ένα μοντέρνο κατάστημα και καφέ στην περιοχή Carroll Gardens στη Νέα Υόρκη. Υποδέχτουμε τους πρώτους θαμώνες του το καλοκαίρι και κατάφερε να κερδίσει πολλούς ακόμα λόγω του ιδιαίτερου design του.
Ο ιδιαίτερος χώρος του δεν επιτρέπει να πας με το lap top σου έτσι ώστε να μπορείς να απολαύσεις τη στιγμή. Τους τελευταίους δύο μήνες όμως, σύμφωνα με το Cubed, το πρόβλημα που είχε να αντιμετωπίσει ήταν οι ορδές των incfluencers που εισέβαλαν με τα τρίποδά τους.
Η κατάσταση εξελίχθηκε τόσο άσχημα που το Dae αναγκάστηκε να πάρει δραστικά μέτρα: απαγόρευσε τους επισκέπτες του να τραβούν φωτογραφίες και βίντεο μέσα στο μαγαζί. Μοναδική εξαίρεση οι γρήγορες λήψεις που έκανε ο καθένας στο δικό του τραπέζι.
Διαβάστε επίσης: Το ρόφημα που αυξάνει το άγχος περισσότερο από τον καφέ
Μέσα από ένα story στο Instagram το κορεάτικο καφέ της Βοστόνης σημείωσε: "Αγαπάμε τις φωτογραφίες με το φαγητό και τα ποτά (ξεκάθαρα)...αλλά οι φωτογραφίσεις στο TikTok και το Instagram είναι εκτός ελέγχου για εμάς".
To TikTok απογείωσε την επισκεψιμότητα του Dae
Το καφέ, που λειτουργεί επίσης ως wine bar και χώρος εκδηλώσεων, απογειώθηκε στο TikTok λίγο αφότου άνοιξε τον περασμένο Αύγουστο. Ξεκίνησε με δύο πρώην εργαζόμενους που γνώριζαν πώς να κάνουν έναν χώρο να μοιάζει ξεχωριστός και ασυνήθιστος (τίποτα από όσα υπάρχουν στο κατάστημα δεν μπορεί να αγοραστεί κάπου αλλού, για παράδειγμα).
"Αυτό το κορεάτικο καφέ είναι βγαλμένο κατευθείαν από τις σελίδες του Pinterest" έγραψε μία χρήστης του TikTok που έχει περισσότερους από 147.000 followers. "Το πιο ωραίας αισθητικής και νόστιμο σποτ στο Μπρούκλιν".
@chewyorkcity Tried my first Misugaru latte here and I cant wait to come back to have another🍞☕️ #carollgardens #brooklyn #koreancafe #wellnesstrends #nyccafe #nycopening ♬ La belle vie - Sacha Distel 
Το αποτέλεσμα ήταν οι επισκέπτες του να πηγαίνουν στο Dae για να κάνουν κυριολεκτικά φωτογραφίσεις. Η συνιδιοκτήτρια, Carol Song αποκαλύπτει ότι παράγγελναν ένα ποτό και έμειναν για δύο ώρες κάνοντας φωτογράφιση. Νιώθει ευγνωμοσύνη που αρέσει το καφέ της αλλά το μόνο που έβλεπε ήταν influencers που έφεραν τις Nikon μηχανές τους, έστηναν τα τρίποδά τους και φωτογράφιζαν το προσωπικό για τα reels τους. Κάποιο μάλιστα δεν αγόραζαν απολύτως τίποτα και απλά φωτογράφιζαν το περιεχόμενο από τα διπλανά τραπέζια.
Δεν έχουν μετανιώσει για την απαγόρευση εισόδου
Η Song εξηγεί πως δεν ήθελαν έναν χώρο που να επευθύνεται σε influencers. Έτσι τους απαγότευσαν την είσοδο και μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να το έχουν μετανιώσει. Φαίνεται μάλιστα να μην έχουν πολλές αρνητικές αντιδράσεις για την απόφασή τους. "Mετανιώνω που δεν το κάναμε από την αρχή. Αλλά δεν ήξερα ότι θα φτάσει σε αυτό το επίπεδο" αναφέρει η Song.