Μια έρευνα δίνει την απάντηση και παράλληλα μαθαίνουμε ποια προϊόντα αγοράζουν, τι ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών κάνει αγορές και ποια είναι η γνώμη τους για αυτήν την περίοδο εκπτώσεων.
Η Black Friday πάντα είναι μια ευκαιρία για να αποκτήσουμε προϊόντα σε καλύτερες τιμές -χωρίς βέβαια αυτό να είναι απόλυτο καθώς υπάρχουν και παγίδες. Όμως ποια είναι η γνώμη των Ελλήνων για την Black Friday, πόσο συμμετέχουν σε αυτήν την περίοδο εκπτώσεων/ προσφορών, και τι προϊόντα αγοράζουν;
Σύμφωνα με έρευνα της Klarna*, η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (86,7%) προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα τεχνολογικά προϊόντα παραμένουν η βασική προτεραιότητα για τους Έλληνες καταναλωτές, με το 38,2% να δηλώνει ότι θα επενδύσει στη συγκεκριμένη κατηγορία κατά τη φετινή Black Friday.
Ακολουθούν τα ρούχα και τα παπούτσια (33,7%), τα χριστουγεννιάτικα δώρα (22,1%), τα είδη σπιτιού (19,1%) και τα προϊόντα ομορφιάς (15,8%). Μόνο το 22,5% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει πρόθεση να κάνει αγορές κατά τη Black Friday, αλλά δεν γνώριζε τι θα ήθελε να αγοράσει.
Πόσα χρήματα ξοδεύουν οι Έλληνες στην Black Friday
Η πλειοψηφία των καταναλωτών (29,4%) σχεδιάζει να δαπανήσει από 101-250 ευρώ, δείχνοντας μία ισορροπημένη προσέγγιση παρά τις οικονομικές πιέσεις, ενώ το 25,3% στοχεύει σε αγορές μεταξύ 51-100 ευρώ. Το 18,9% σκοπεύει να δαπανήσει 251-500 ευρώ και το 8,9% 501-1.000 ευρώ.
Δείτε περισσότερα στο esquire.com.gr