Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η γυναικεία αλλά και η αντρική συλλογή.
Η Tommy Hilfiger, το brand που εδώ και χρόνια πρεσβεύει τη διαχρονικότητα σε αρμονία με μία μοντέρνα ματιά, γιόρτασε τη νέα Tommy Hilfiger Spring 2024 Eyewear συλλογή και την καμπάνια της στις 12 Μαρτίου στο Real Teatro de Retiro στη Μαδρίτη.


Στο event παρουσιάστηκε η νέα κολεξιόν, ενώ ανάμεσα στους καλεσμένους βρίσκονταν και τα μέλη του cast της eyewear καμπάνιας οι οποίοι πρόσφεραν τη δική τους οπτική στο Classic American cool DNA του brand.


Από την εκδήλωση δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα νεώτερα μέλη της "οικογένειας” της Tommy Hilfiger όπως ο Aurelien Tchouameni, ο surfer Mason Hyce Barnes, το ανερχόμενο αστέρι της μόδας Cassandra Cano, ο ηθοποιός Emilio Sakraya, αλλά και ο οδηγός αγώνων Nerea Marti.





Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η γυναικεία, αλλά και η αντρική συλλογή, οι οποίες δημιουργήθηκαν και κατασκευάστηκαν από τη Safilo Group. Οι συλλογές περιλαμβάνουν μία ευρεία γκάμα γυαλιών ηλίου αλλά και γυαλιών οράσεως, τα οποία αντιπροσωπεύουν απόλυτα την Classic American cool κληρονομιά της Tommy Hilfiger με ένα μοντέρνο twist.

Οι καλεσμένοι δοκίμασαν τα γυαλιά από τη νέα eyewear collection της Tommy Hilfiger αναδεικνύοντας τον timeless χαρακτήρα του brand.

Η Tommy Hilfiger Spring 2024 Eyewear Collection θα είναι διαθέσιμη στο tommy.com, στα Tommy Hilfiger καταστήματα παγκοσμίως αλλά και σε επιλεγμένα καταστήματα οπτικών.
Οι φίλοι του brand μπορούν να ακολουθήσουν την κοινότητα της Tommy Hilfiger στα social media χρησιμοποιώντας τα #EyeloveTommy #TommyHilfiger και @TommyHilfiger