Μία millennial και μία zoomer βιώνουν την εμπειρία The Mall Athens αναζητώντας τα πιο hot fashion items ανεξαρτήτως γενιάς.
Όταν οι γονείς σου σε ρωτούν για πολλοστή φορά πώς λειτουργεί κάτι στο smart phone τους αναφωνείς "Ok, boomer!” (συνοδεύεται απαραίτητα και από eye roll). Αν ανήκεις στη Gen X τότε στα χείλη σου ακροβατεί διαρκώς η ατάκα "Δεν τα κάνουν όπως παλιά”. Millennials και Gen Z συνεννοούνται καλύτερα με memes και emojis απ’ ό,τι με λέξεις. Χάσμα γενεών, σωστά; Κι όμως! Υπάρχει ένα μέρος που όσα - φαινομενικά - χωρίζουν τις παραπάνω γενιές, καταλήγουν να τις ενώνουν.
Είναι το The Mall Athens, το πρώτο και μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της χώρας που αποτελεί τον αγαπημένο προορισμό shopping & leisure όλων. Δηλαδή της Generation Mall, της "γενιάς" που γαλουχήθηκε στην πολυδιάστατη εμπειρία του The Mall Athens από τότε που αυτό άνοιξε της πόρτες του, 20 χρόνια πριν. Μια γενιά με κοινές επιθυμίες: εμπειρίες και ποικιλία.

Μέλη της η Σοφία και εγώ, μία Zoomer και μία millenniall αντίστοιχα και αθεράπευτες shopachoholics, που επισκεφτήκαμε το The Mall Athens για τις πρώτες αγορές της σεζόν. Όπως η μόδα ανακυκλώνει τις τάσεις προηγούμενων δεκαετιών και τις ενσωματώνει στα τρέχοντα trends, έτσι το The Mall Athens, μας έδωσε την ευκαιρία να εκφραστούμε χωρίς στιλιστικές προκαταλήψεις γιατί… η "Generation M” ξέρει πώς να "δανείζεται” από τις άλλες γενιές δημιουργώντας κάτι μοναδικό. Ανανεωμένες από τις καλοκαιρινές διακοπές, η φίλη μου κι εγώ βρεθήκαμε ένα πρωινό στο meeting point όλων των γενιών για να ανανεώσουμε τη φθινοπωρινή μας γκαρνταρόμπα και να απολαύσουμε την The Mall Athens εμπειρία που περιλαμβάνει αγορές σε συνθήκες απόλυτης άνεσης, φαγητό και μερικά κοκτέιλ με φόντο το αστικό τοπίο.
Η μόδα της Gen M

Μία από τις πιο δυνατές τάσεις της σεζόν είναι τα απροσδόκητα χρώματα, σε έντονους ή παστέλ τόνους στην καρδιά του χειμώνα. Απόλυτος πρωταγωνιστής της το butter yellow κι εμείς βρήκαμε στην Guess την τέλεια shoulder bag σε αυτή την απόχρωση που μοιάζει να έχει βγει απευθείας από το ενημερωμένο street style της Gen Z η οποία δίνει έμφαση στα αξεσουάρ. Μερικές εμφανίσεις zoomers στα πιο hot στέκια της πόλης αρκούν για να χαρακτηριστεί ένα αξεσουάρ "it” και η τσάντα Arnela της Guess σε απαλό κίτρινο ανήκει ξεκάθαρα σε αυτή την κατηγορία. Η Σοφία, ιδανική εκπρόσωπος της συγκεκριμένης γενιάς, εγκρίνει κι έτσι πραγματοποιώ την πρώτη μου αγορά.

Κάθε millennial που σέβεται τον εαυτό της διαθέτει πλούσια συλλογή γυαλών ηλίου. Είμαστε η γενιά που είδε τον σκελετό "μάσκα” να απογειώνεται στα 00’s, όταν, έφηβες πια, κάναμε τα πρώτα μας στιλιστικά πειράματα. Ο παράγοντας νοσταλγία λοιπόν συνέβαλε καταλυτικά κατά την είσοδό μου στο Optical Papadiamantopoulos, καθώς με το που πέρασα το κατώφλι του κατευθύνθηκα αμέσως σε ένα extravagant ζευγάρι γυαλιά ηλίου μάσκα Etro με καφέ σκελετό, ένα χρώμα που αποτελεί επίσης δυνατό trend της νέας χρονιάς. Αλλά επειδή η γενιά που μας χαρακτηρίζει περισσότερο από κάθε άλλη είναι η Gen M, δεν θα μπορούσαμε παρά να κάνουμε το shopping εμπειρία, παίζοντας με τα εντυπωσιακά μοντέλα κορυφαίων brands του Optical Papadiamantopoulos μπροστά στον καθρέφτη για μερικές mirror selfies.

Ποιος είπε ότι η Gen Z δεν αναζητά κάτι από τη χάρη του κλασσικού; Η Σοφία είχε εδώ και καιρό την επιθυμία για ένα ρολόι διαχρονικό με αίσθηση κειμηλίου, σαν αυτό που θα είχε στην κοσμηματοθήκη της μία κομψή boomer. Το βρήκε στο Oroloi.gr και το ελβετικό luxury brand Lucien Rochat. Ένα two toned καλαίσθητο ρολόι σε ιδανικό μέγεθος για τον γυναικείο καρπό με οκτώ μικρά διαμάντια να στολίζουν το mother of pearl καντράν. Ένα timeless σχέδιο που παντρεύει χρυσό και ασημί με αιώνια δεσμά κομψότητας και επιτρέπει το στιλιστικό παιχνίδι με κοσμήματα και στα δύο φίνα υλικά.

Μιλώντας για διαχρονικότητα, ένα μεσάτο blazer δε γίνεται να λείπει από την γκαρνταρόμπα της Gen M. Δε θα μπορούσα να το βρω πουθενά άλλου πέρα από το Rococo Donna, ένα brand που έχει σχεδόν ταυτιστεί με τα εκλεπτυσμένα σακάκια. Στη συλλογή Φ/Χ 2025 - 26, που είναι ήδη διαθέσιμη στο κατάστημα του The Mall Athens, ανακάλυψα το blazer - απόλυτο συνδυασμό του στιλιστικού επιπέδου μιας boomer που συμπορεύεται εδώ και χρόνια με την άριστη δεξιοτεχνία των ενδυμάτων Rococo Donna και της αισθητικής μιας εκπροσώπου της Gen X, για την οποία το σακάκι αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του power suit της. Τι κάνω εγώ, μία millennial μέσα σε αυτό; Ως αυθεντική Gen M παίρνω από το στιλ κάθε γενιάς εκείνο που μου ταιριάζει και το οικειοποιούμαι. Αυτό το μεσάτο γκρι σακάκι με τις εξωτερικές ραφές και τους έντονους ώμους θα γίνει το κομμάτι που θα απογειώσει ένα βραδινό look με goth επιρροές που έχω ήδη χτίσει στο μυαλό μου.

Στην Kem η Σοφία είχε την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί το fashion expertise μου. Με άφησε να επιλέξω για εκείνη την πρώτη της ποιοτική tote bag. Η τσάντα Ifigenia της Kem από ιταλικό δέρμα υψηλής ποιότητας και λειτουργικούς χώρους που κρατούν οργανωμένη τη χαοτική καθημερινότητα στο χρώμα της μόκας είναι για μένα η ιδανική πρόταση για μία zoomer. Λειτουργική αλλά και κομψή και κυρίως διαχρονική, αποτελεί μία αγορά - επένδυση που θα ακολουθήσει τη Σοφία σε όλα τα στάδια της πορείας της, όταν οι γενιές Alpha και Beta θα την βλέπουν ως "μεγάλη” εκείνη όμως μόλις θα έχει αρχίσει να κατακτά τα πρώτα milestones της επαγγελματικής και προσωπικής της ζωής.

Η σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει δυναμικά με τα πρώτα καλέσματα σε events να απαιτούν νέες statement εμφανίσεις. Στην 'ALE βρεθήκαμε για να ξεχωρίσουμε από τη νέες αφίξεις το πιο ιδιαίτερο φόρεμα για μία επερχόμενη εκδήλωση. Κατέληξα, μετά και από τη σύμφωνη γνώμη της Σοφίας, σε ένα αμάνικο μάξι λευκό φόρεμα με διαγώνιο ριγέ print που μπορεί να φορεθεί σκέτο και με πέδιλο για όσο το φθινόπωρο μας δείχνει το πιο γλυκό του πρόσωπο και να μεταμορφωθεί σε μία ροκ πρόταση συνδυασμένο με δερμάτινο jacket και μποτάκια με την πρώτη δροσιά.

Το shopping δε θα ήταν ολοκληρωμένο χωρίς την αγορά ενός παπουτσιού. Στo Fratelli Petridi βρήκαμε το πιο elegant ζευγάρι loafers Caprice σε ένα ακόμη colour trend της Φ/Χ 2025-26, το μελιτζανί ή αλλιώς "το νέο μπορντό”. Ένα στιλ παπουτσιού που κάθε μέλος της Gen M μπορεί να υποστηρίξει με άνεση, καθώς εδώ και πολλά χρόνια, έχει απεκδυθεί τη "μπουμερίστικη” φύση του και έχει φωλιάσει σε κάθε γκαρνταρόμπα.
Μια all day εμπειρία
Όσο απολαυστικό και αν είναι το shopping, σου ανοίγει την όρεξη. Κανένα πρόβλημα όταν βρίσκεσαι στον κόμβο συνάντησης όλων των γενιών όπου οι εμπειρίες διαδέχονται η μία την άλλη. Η μετάβαση από το shopping στη γαστρονομική απόλαυση είναι μερικοί όροφοι μακριά! Το ιδανικό τέλος της βόλτας μας γράφεται στο νεοσύστατο Urban Roof Garden του The Mall Athens, το νέο "στέκι” με την πανοραμική θέα της Αθήνας που κόβει την ανάσα και ενώνει όλες τις γενιές σε μία, την Gen M.

Επιλέξαμε να απολαύσουμε στον υπέροχο χώρο τις εξωτικές γεύσεις του Ancho, του αγαπημένου μεξικάνικου της Gen Z. Η Σοφία κι εγώ μοιραστήκαμε τραγανά tacos, λαχταριστά buritos, ένα χορταστικό pollo dorada bowl και volcano chips. Φυσικά, δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε στις frozen margaritas για να παρατείνουμε νοητά το καλοκαίρι. Lime για μενα και strawberry για τη Σοφία.
Η μέρα μάς επιβεβαίωσε ότι οι διαφορές κάθε γενιάς μπορούν να γεφυρωθούν μέσα από κοινές συναρπαστικές εμπειρίες και πληθώρα επιλογών. Χωρίς όρια, αλλά με μόνο γνώμονα τη διάθεση για εξερεύνηση και πειραματισμό. Η Gen M που ψάχνει το πράσινο της πόλης, τις ωραίες γεύσεις και τη fashion ταυτότητά της, τα βρήκε όλα στο The Mall Athens.