November 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

Arket: όσα πρέπει να γνωρίζεις για το νέο brand που λανσάρει η H&M

30.03.2017
Arket: όσα πρέπει να γνωρίζεις για το νέο brand που λανσάρει η H&M

Η νέα άφιξη στο σουηδικό κολοσσό εστιάζει στο στυλ πέρα από τα trends

"Ένα μοντέρνο κατάστημα που θα προσφέρει απαραίτητα προϊόντα για τους άνδρες, τις γυναίκες, τα παιδιά και το σπίτι"- αυτό θα είναι σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση το Arket, το νέο brand που λανσάρει η ο σουηδικός κολοσσός H&M. 

Στο Arket θα διατίθενται τόσο κομμάτια του ίδιου του brand, αλλά και ορισμένα προϊόντα από brands που δεν ανήκουν στην H&M. Οι τιμές των προϊόντων θα είναι ελαφρώς υψηλότερες από εκείνες που έχει συνηθίσει το κοινό των H&M- για παράδειγμα ένα ανδρικό πουκάμισο θα κοστίζει από 39€ ως 115€. 

"Πιστεύουμε ότι το να συγκεντρώσουμε πολλά διαφορετικά brands κάτω από την ίδια στέγη σχετίζεται άμεσα με τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή" δήλωσε η CEO του Arket Ulrika Bernhardtz στο Business of Fashion που δημοσίευσε αποκλειστικά την πληροφορία. 

"To DNA του brand είναι διαχρονικό, φρέσκο, ποιοτικό και "ζεστό". Το διαχρονικό σημαίνει στυλ πέρα από τα trends και αυτό συνδέεται με τη φρεσκάδα και την καινοτομία. Η ποιότητα δεν σχετίζεται μόνο με την αίσθηση των ρούχων αλλά και με το πώς αυτά παράγονται ενώ η ζεστασιά σημαίνει φυσικότητα και άνεση", συμπλήρωσε. 

Όπως αποκάλυψε ο managing director Lars Axelsson, οι υπεύθυνοι του brand ερεύνησαν την αγορά και ανακάλυψαν μια ευρεία ομάδα καταναλωτών που αναζητά κλασικά, ποιοτικά προϊόντα σε ένα περιβάλλον που να είναι απλό αλλά και μοντέρνο. "Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι διαρκώς απασχολημένος. Θέλει άνεση αλλά και ένα μέρος όπου μπορεί να περάσει καλά". 

Το πρώτο κατάστημα Arket θα ανοίξει στη Regents Street του Λονδίνου στο τέλος του καλοκαιριού και τα προϊόντα του θα αρχίσουν να διατίθενται online σε 18 ευρωπαϊκές χώρες. Τα επόμενα καταστήματα θα ανοίξουν στο Μόναχο, τις Βρυξέλλες και την Κοπεγχάγη- το κέντρο βάρους του brand θα βρίσκεται αρχικά στην Ευρώπη. 

Το Arket (που στα σουηδικά σημαίνει 'φύλλο χαρτιού') θα περιλαμβάνει επίσης ένα καφέ, στο οποίο θα σερβίρεται η "νέα σκανδιναβική κουζίνα". "Η προσθήκη του καφέ θα κάνει το σύγχρονο κατάστημα έναν προορισμό που θα μπορείς να ψωνίσεις αλλά και να απολαύσεις υγιεινό φαγητό", λέει η Bernhardtz. 

Το νέο brand θα προστεθεί στην "οικογένεια" της H&M που περιλαμβάνει επίσης τα & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki και Weekday. Ο όμιλος είχε ανακοινώσει νωρίτερα ότι σχεδιάζει να επεκταθεί περισσότερο μέσα στο 2017 λανσάροντας ένα ή δύο νέα brands αλλά και εγκαινιάζοντας περισσότερα καταστήματα σε νέες αγορές και χώρες. 

BEST OF NETWORK