Ποιος διάσημος οίκος βρέθηκε στην κορυφή της λίστας του περιοδικού Forbes;
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το περιοδικό Forbes δημοσίευσε τη λίστα με τα 100 brands που έχουν τη μεγαλύτερη αξία, υπολογίζοντας τα κέρδη τους σε διάστημα τριών χρόνων αλλά και τη θέση τους στο χώρο της βιομηχανίας.
Όπως ήταν αναμενόμενο, στην κορυφή της λίστας βρέθηκαν τεχνολογικά brands όπως τα Apple, Google, Microsoft και Facebook (με αυτή τη σειρά) ενώ το πρώτο brand ένδυσης και μόδας ήταν η Nike στη 16η θέση, ακολουθούμενο από τον Louis Vuitton (20) και H&M (36).
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Louis Vuitton αναδεικνύεται ως ο οίκος με τα μεγαλύτερα κέρδη- πέρυσι είχε βρεθεί στην πρώτη θέση ανάλογης κατάταξης.
Παρακάτω ακολουθούν όσοι οίκοι συμπεριλήφθηκαν στη λίστα, καθώς και ο αριθμός της κατάταξής τους.
Nike (#16) — $29.6 billion USD
Louis Vuitton (#20) — $28.8 billion USD
H&M (#36) — $14.2 billion USD
Hermès (#44) — $13 billion USD
Gucci (#47) — $12.7 billion USD
Zara (#51) — $11.3 billion USD
Cartier (#61) — $9.3 billion USD
Rolex (#69) — $8.7 billion USD
Adidas (#75) — $7.9 billion USD
Chanel (#87) — $7.3 billion USD